SME
Utorok, 26. január, 2021 | Meniny má TamaraKrížovkyKrížovky

Do mestského call centra ľudia nevolajú

Nová služba, ktorú zriadilo mesto od 15. novembra minulého roku, stála niekoľko tisíc eur. Za minulý rok na číslo zavolalo len jedenásť ľudí.

Ľudia môžu na nové call centrum nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Linku však zatiaľ využilo len 11 ľudí.Ľudia môžu na nové call centrum nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Linku však zatiaľ využilo len 11 ľudí. (Zdroj: SME – VLADIMÍR ŽÁKOVIČ)

BRATISLAVA. Zriadenie call centra pripravovalo mesto dva roky. Spustilo sa v polovici novembra v súvislosti so začiatkom zimnej sezóny, no obyvatelia o službu neprejavili veľký záujem.

Linka má slúžiť na urýchlenie komunikácie medzi občanmi, magistrátom a mestskými časťami. Pre ľudí je k dispozícii cez týždeň po skončení pracovnej doby magistrátu, cez víkend i počas sviatkov. Obyvatelia sem môžu nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest.

Len jedenásť ľudí

Počas minuloročného fungovania telefonovalo do call centra len 11 ľudí. Okrem žartovných telefonátov mesto vraj všetky podnety preveruje a v prípade potreby rieši. „Telefonáty boli rôzne, lístie na cestách, nefungujúce osvetlenie,“ povedala Eva Chudinová, hovorkyňa magistrátu. Posledný telefonát bol podľa nej zaznamenaný 29. decembra.

Skryť Vypnúť reklamu

Ľudí teda k telefonovaniu nepodnietila ani nečakaná novoročná poľadovica a sneženie. Pilotný projekt je však podľa magistrátu ešte predčasné hodnotiť.

Problémom bude asi číslo

Námestník primátora Milan Cílek tvrdí, že malý záujem ľudí môže byť spôsobený aj zložitým telefónnym číslom – 0850 211 525.

„Číslo sa musí zjednodušiť,“ povedal. Telefonáty sú podľa námestníka verejnou kontrolou a dôležitou spätnou väzbou od občanov. Doterajšie číslo by sa malo vymeniť vraj už najbližší mesiac.

Linku zabezpečujú pracovníci dispečerskej služby oddelenia cestného hospodárstva. V prípade neprítomnosti pracovníka je k dispozícii odkazovač. Jej technické zriadenie spolu s odkazovačom stálo mesto 4979 eur (150-tisíc korún).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  5. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  6. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  8. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  9. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  10. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  1. Za špičkovým produktom na podporu imunity sú talentovaní Slováci
  2. Ochrana prírody na Slovensku má nové ocenenie
  3. Ako spoznať ekologickejšie potraviny? Radí odborník
  4. Budovanie zelenej značky
  5. Arval Slovakia: Spoliehajú na nás firmy z kľúčových sektorov
  6. INEKO: Základná škola v Svätom Jure je najlepšia na Slovensku
  7. Absolventi Paneurópskej vysokej školy majú takmer najvyšší plat
  8. Pandemická kríza urobila obrovské PR online vzdelávaniu
  9. Operatívny lízing zmierni dopady krízy na váš biznis
  10. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 42 852
  2. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 23 930
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 15 923
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 151
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 702
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 8 621
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 476
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 381
  9. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 373
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 232
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu