SME
Streda, 28. október, 2020 | Meniny má DobromilaKrížovkyKrížovky

Do mestského call centra ľudia nevolajú

Nová služba, ktorú zriadilo mesto od 15. novembra minulého roku, stála niekoľko tisíc eur. Za minulý rok na číslo zavolalo len jedenásť ľudí.

Ľudia môžu na nové call centrum nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Linku však zatiaľ využilo len 11 ľudí.Ľudia môžu na nové call centrum nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Linku však zatiaľ využilo len 11 ľudí. (Zdroj: SME – VLADIMÍR ŽÁKOVIČ)

BRATISLAVA. Zriadenie call centra pripravovalo mesto dva roky. Spustilo sa v polovici novembra v súvislosti so začiatkom zimnej sezóny, no obyvatelia o službu neprejavili veľký záujem.

Linka má slúžiť na urýchlenie komunikácie medzi občanmi, magistrátom a mestskými časťami. Pre ľudí je k dispozícii cez týždeň po skončení pracovnej doby magistrátu, cez víkend i počas sviatkov. Obyvatelia sem môžu nahlasovať akékoľvek problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest.

Len jedenásť ľudí

Počas minuloročného fungovania telefonovalo do call centra len 11 ľudí. Okrem žartovných telefonátov mesto vraj všetky podnety preveruje a v prípade potreby rieši. „Telefonáty boli rôzne, lístie na cestách, nefungujúce osvetlenie,“ povedala Eva Chudinová, hovorkyňa magistrátu. Posledný telefonát bol podľa nej zaznamenaný 29. decembra.

Skryť Vypnúť reklamu

Ľudí teda k telefonovaniu nepodnietila ani nečakaná novoročná poľadovica a sneženie. Pilotný projekt je však podľa magistrátu ešte predčasné hodnotiť.

Problémom bude asi číslo

Námestník primátora Milan Cílek tvrdí, že malý záujem ľudí môže byť spôsobený aj zložitým telefónnym číslom – 0850 211 525.

„Číslo sa musí zjednodušiť,“ povedal. Telefonáty sú podľa námestníka verejnou kontrolou a dôležitou spätnou väzbou od občanov. Doterajšie číslo by sa malo vymeniť vraj už najbližší mesiac.

Linku zabezpečujú pracovníci dispečerskej služby oddelenia cestného hospodárstva. V prípade neprítomnosti pracovníka je k dispozícii odkazovač. Jej technické zriadenie spolu s odkazovačom stálo mesto 4979 eur (150-tisíc korún).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  2. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  3. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  4. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  5. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  6. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  9. Pomáhajte čítaním
  10. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  1. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej
  2. Nenechajme jeden druhého bez pomoci a kontaktu
  3. Neodkladajte pre koronavírus vyšetrenie svojich očí
  4. BILLA podáva v kritickom období pomocnú ruku ľuďom z kultúry
  5. Vynovená predajňa v Smrdákoch
  6. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  7. Tlačová konferencia iniciatívy Stop hazardu so zdravím
  8. Pandémia spomaľuje inovácie. Spoločnosti šetria
  9. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo
  10. Developer roka YIT Slovakia je na Slovensku už desať rokov
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 32 037
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 23 271
  3. Ako začínali šéfovia digitálnych firiem? Vplyv malo už detstvo 20 500
  4. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 16 963
  5. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 13 699
  6. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 665
  7. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 10 857
  8. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 764
  9. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 627
  10. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 8 957
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu