BRATISLAVA. TASR o tom dnes informovala hovorkyňa bratislavského magistrátu Eva Chudinová.
"Cesty sú zjazdné, situáciu sledujeme, sústredíme sa najmä na kopcovitý terén," vysvetlila s tým, že úlohou magistrátu je zmierniť následky poveternostných podmienok.
Chudinová zároveň pripomenula, že občania môžu nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest, na telefónnom čísle 0850 211 525. "Od polovice novembra, kedy bolo Call-centrum zriadené, sme dostali 11 podnetov, všetky sa riešili," uistila.
Občania sa podľa jej slov vo svojich podnetoch sťažovali napríklad na problémy s verejným osvetlením, zjazdnosťou vozovky či dopravným značením. Pracovníci Call-centra na základe podnetu automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť.
Technické zariadenie telefonickej linky aj s odkazovačom stálo hlavné mesto 4979 eur (150.000 Sk).