SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

O SMS cestovné lístky je v bratislavskej MHD veľký záujem

Počas prvého týždňa, od 17. do 23. novembra, si cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD)...

BRATISLAVA. Počas prvého týždňa, od 17. do 23. novembra, si cestujúci v bratislavskej mestskej hromadnej doprave (MHD) zakúpili 15.420 SMS cestovných lístkov, čo prekonalo aj najoptimistickejšie očakávania Dopravného podniku Bratislava (DPB).

Najväčší predaj zaznamenal v piatok 21. novembra, keď si cestujúci kúpili 3146 SMS lístkov. Najviac ľudí - 697 cestovalo na takéto lístky na nočných spojoch v nedeľu 23. novembra.

"Prvý týždeň prevádzky SMS cestovného lístka potvrdil veľký záujem cestujúcich o túto modernú a praktickú formu," uviedol dnes pre TASR predseda predstavenstva DPB Branislav Záhradník.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa neho nový systém pracoval spoľahlivo, zásadné problémy sa nevyskytli ani pri prepravnej kontrole revízorov. Potvrdilo sa, že voľba čo najjednoduchšej formy SMS lístka bola vhodná a cestujúci správne pochopili systém fungovania elektronického cestovného lístka. DPB očakáva, že počet cestujúcich využívajúcich SMS cestovný lístok bude narastať aj v závislosti od toho, ako jednotliví operátori budú rozširovať možnosť využitia tejto služby pre svojich ďalších zákazníkov.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  2. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 21 131
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 329
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 7 850
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 555
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 273
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 7 269
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 314
  8. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 244
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 197
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 160
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu