SME
Pondelok, 26. október, 2020 | Meniny má DemeterKrížovkyKrížovky

Ľudia by sa mali čoskoro dovolať odpovede

Magistrát zriaďuje novú službu pre občanov. Linku call centra majú spustiť 15. novembra, fungovať má celoročne.

BRATISLAVA. Na urýchlenie komunikácie medzi občanmi, magistrátom a mestskými časťami má slúžiť nové call centrum. Spustiť by sa malo 15. novembra.

Pre ľudí, ktorí majú problém, má byť k dispozícii cez týždeň po skončení pracovného času magistrátu, cez víkendy aj počas sviatkov.

Obyvatelia Bratislavy budú môcť na číslo 0850 211 525 nahlasovať akékoľvek poruchy a nedostatky týkajúce sa správy ciest, napríklad znečistenia, poškodenia cesty alebo nefungujúcich semaforov a osvetlenia. Telefonovať sem ľudia môžu aj v prípade, ak narazia na problémy s používaním podchodov či nadchodov.

Skryť Vypnúť reklamu

Výnimočne odkazovač

Linku majú zabezpečovať pracovníci dispečerskej služby, ktorá funguje na oddelení cestného hospodárstva.

Služba má operatívne riešiť problémy, znižovať riziko prípadných škôd a mapovať územie celého mesta.

„Personálne sme na to pripravení,“ vraví Ján Zachar, vedúci oddelenia koordinácie dopravných systémov a výstavby. Mesto sľubuje, že len vo výnimočných prípadoch bude na linke zapnutý odkazovač.

Žiadne žarty

Linka má podľa Milana Cíleka, prvého námestníka primátora, slúžiť ako verejná kontrola a spätná väzba od občanov.

„Je to pilotný projekt, o zjednodušení čísla chceme ešte rokovať,“ vysvetlil Cílek. „Každý jeden občan, s výnimkou žartovných telefonátov, by mal dostať odpoveď.“

Občania tak nemusia telefonovať na jednotlivé mestské časti, spätnú väzbu by mali dostať do dvoch týždňov.

Skryť Vypnúť reklamu

Linku, ktorej zriadenie sa pripravovalo takmer dva roky, spúšťa mesto v súvislosti s blížiacou sa zimnou sezónou, fungovať má však celoročne.

Technické zriadenie telefonickej linky spolu s odkazovačom vyšlo mesto na 150-tisíc korún (4979 eur).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  2. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  3. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  4. Fresh Market má novú predajňu Sanagro. Takto to tam vyzerá
  5. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  6. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  7. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  8. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  1. Duálnu prax v dm nahradilo počas pandémie online vzdelávanie
  2. Chief of Slovak Telekom: We care about the future of Slovakia
  3. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, ktorú na ktorú sa treba pripraviť
  5. Šiesty titul Auto roka: komu sa podaril tento historický úspech?
  6. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy
  7. Kvalitné sporenie si dokážete vybaviť z pohodlia domova
  8. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  9. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  10. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  1. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 20 025
  2. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 14 926
  3. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 14 273
  4. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 12 934
  5. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 674
  6. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 12 005
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 466
  8. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 437
  9. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 10 682
  10. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 406
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu