SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Ľudia by sa mali čoskoro dovolať odpovede

Magistrát zriaďuje novú službu pre občanov. Linku call centra majú spustiť 15. novembra, fungovať má celoročne.

BRATISLAVA. Na urýchlenie komunikácie medzi občanmi, magistrátom a mestskými časťami má slúžiť nové call centrum. Spustiť by sa malo 15. novembra.

Pre ľudí, ktorí majú problém, má byť k dispozícii cez týždeň po skončení pracovného času magistrátu, cez víkendy aj počas sviatkov.

Obyvatelia Bratislavy budú môcť na číslo 0850 211 525 nahlasovať akékoľvek poruchy a nedostatky týkajúce sa správy ciest, napríklad znečistenia, poškodenia cesty alebo nefungujúcich semaforov a osvetlenia. Telefonovať sem ľudia môžu aj v prípade, ak narazia na problémy s používaním podchodov či nadchodov.

Skryť Vypnúť reklamu

Výnimočne odkazovač

Linku majú zabezpečovať pracovníci dispečerskej služby, ktorá funguje na oddelení cestného hospodárstva.

Služba má operatívne riešiť problémy, znižovať riziko prípadných škôd a mapovať územie celého mesta.

„Personálne sme na to pripravení,“ vraví Ján Zachar, vedúci oddelenia koordinácie dopravných systémov a výstavby. Mesto sľubuje, že len vo výnimočných prípadoch bude na linke zapnutý odkazovač.

Žiadne žarty

Linka má podľa Milana Cíleka, prvého námestníka primátora, slúžiť ako verejná kontrola a spätná väzba od občanov.

„Je to pilotný projekt, o zjednodušení čísla chceme ešte rokovať,“ vysvetlil Cílek. „Každý jeden občan, s výnimkou žartovných telefonátov, by mal dostať odpoveď.“

Občania tak nemusia telefonovať na jednotlivé mestské časti, spätnú väzbu by mali dostať do dvoch týždňov.

Skryť Vypnúť reklamu

Linku, ktorej zriadenie sa pripravovalo takmer dva roky, spúšťa mesto v súvislosti s blížiacou sa zimnou sezónou, fungovať má však celoročne.

Technické zriadenie telefonickej linky spolu s odkazovačom vyšlo mesto na 150-tisíc korún (4979 eur).

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 548
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 36 923
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 625
  4. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 9 308
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 120
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 950
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 269
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 917
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 720
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 607
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu