roky parkovať v centre a nakoniec asi aj v celej mestskej časti.
Prísnejšie pravidlá pre autá nenadchli všetkých poslancov rovnako. Jeden sa sťažoval, že do práce bude musieť cestovať električkou. Bude tým postihnutý. Električka je vraj za trest. Keď trpí on, tak aj ja. A so mnou všetci ostatní, čo sa každé ráno, poobedie, večer tlačia aj v autobusoch a trolejbusoch.
Je to ako starý prešporský recept na paprčkový guláš: zober menší dav, premiešaj ho a natlač do malého vozidla, vraz tam trochu agresivity. Pre lepší výsledok pridaj nervózne čakanie na meškajúci spoj. Každý potom môže byť rád, že z guláša vyviazne s paprčkami pogniavenými, ale stále pripevnenými.
Na okraji (vedomia) ostávajú chodci a cyklisti. Sú príliš maličkí na opačnom brehu širokej rieky. Občas doľahne ich diaľkou oslabené volanie: chodníky, cyklotrasy! Prednosť ale majú autá.
Reči o utrpení v hromadnej doprave to asi nezlepšia. Obmedzenia sa však možno dotknú aj tých, ktorí na MHD majú vplyv. Ak aspoň raz ochutnajú guláš, ktorý varia, máme nádej.