SME
Pondelok, 18. január, 2021 | Meniny má BohdanaKrížovkyKrížovky
POČAS LETNEJ SEZÓNY NAVŠTÍVILO BRATISLAVSKÉ KÚPALISKÁ VIAC AKO 181-TISÍC ĽUDÍ

Najnavštevovanejšími kúpaliskami Zlaté piesky a Rosnička

BRATISLAVA 7. septembra (SITA) - Najnavštevovanejšími kúpaliskami počas letnej sezóny, ktorá trvala od 30. mája do 1. septembra, boli športovo-rekreačný areál Zlaté Piesky a kúpalisko Rosnička v Bratislave.

Zlaté piesky navštívilo viac ako 57-tisíc ľudí, Rosničku viac ako 47-tisíc ľudí. Pre agentúru SITA to uviedol riaditeľ Správy telovýchovných a rekreačných zariadení (STaRZ) Jozef Chynoranský. Celková návštevnosť všetkých siedmych kúpalísk, ktoré spravuje STaRZ, bola podľa neho až 181 559, pričom tržby dosiahli 8 834 000 korún (293 235 €). "Letnú sezónu hodnotím pozitívne, pretože za posledných päť rokov to bola druhá najlepšia sezóna z hľadiska návštevnosti a aj tržieb," zdôvodnil. Potešiteľným je pre riaditeľa aj to, že návštevníci si našli cestu aj k znovuotvorenému a zrekonštruovanému kúpalisku v Lamači, kam prišlo až 17-tisíc ľudí.

Skryť Vypnúť reklamu

"Aj keď meteorológovia hodnotia toto leto za jedno z najteplejších, my sme zaznamenali veľmi časté výkyvy počasia. A to v tom zmysle, že tri až štyri dni bolo teplo, následne tri až štyri dni sa ochladilo," konštatoval Chynoranský. Paradoxom bolo podľa neho to, že z tých 13-tich týždňov, respektíve 14-tich víkendov prevádzky kúpalísk boli asi len štyri horúce víkendy. "Keby to bolo opačne, tzn. cez týždeň chladnejšie, cez víkend teplo, tak by to samozrejme bolo o inom. Prírode a počasiu však nerozkážeme," doplnil.

Najlepšia letná sezóna za posledných päť rokov bola podľa Chynoranského v roku 2006, kedy navštívilo mestské kúpaliská viac ako 206,5-tisíc ľudí a tržby dosiahli takmer 9,5 milióna korún (takmer 315,3-tisíc €). Najnižšia návštevnosť za obdobie piatich rokov bola v roku 2005. keby na kúpaliská zavítalo vyše 127-tisíc ľudí a tržby boli viac ako 5,8 milióna korún (viac ako 192,5-tisíc €).

Skryť Vypnúť reklamu

STaRZ spravuje kúpaliská Delfín, Rosnička, Tehelné pole, Lamač, Krasňany, Rača a areál Zlaté piesky.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  4. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  5. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  6. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  2. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  5. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  6. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 21 309
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 435
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 228
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 475
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 791
  6. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 604
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 272
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 118
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 5 937
  10. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 5 874
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu