V porovnaní s prvým polrokom minulého roka sa čistý zisk z prenocovaní zvýšil o 20,6 percenta na 234 970 000 eur. Týmto sa viedenskí hotelieri zaradili medzi víťazov EURO 2008. Význam pre Viedeň má trvalé zviditeľnenie a zvýšenie celkového imidžu mesta ako úspešnej turistickej destinácie.
Nárast počtu prenocovaní zahraničných návštevníkov v hotelových zariadeniach Viedne v júni zaznamenali u turistov z Ruska (o 197 percent), Švajčiarska (o 98 percent), Nemecka (o 54 percent) či Španielska (o 45 percent). Všetky kategórie ubytovacích zariadení viedenskej metropoly profitovali z nárastu obratu v danom období. Vďaka úspešnému imidžu očakávajú tento mesiac vo Viedni zvýšenie počtu prenocovaní o 60 percent, v septembri a októbri o 40 až 47 percent.