DÚBRAVKA. Dúbravčania môžu od konca júna využívať služby pošty nanovo – do Saratova sa presťahovala neďaleká pobočka.
„Mali sme od ľudí viac pripomienok, preto sme zakročili. Do nového interiéru pribudol navigačný systém, ktorý im uľahčil orientáciu,“ uviedol Juraj Danielis, hovorca Slovenskej pošty.
„Pre občanov Dúbravky bolo samotné presťahovanie pošty i novinky v ponuke služieb veľkou zmenou. Najskôr reagovali kriticky, pracovníci pošty zaznamenali prvý týždeň veľa ohlasov,“ povedala Lucia Balajová, hovorkyňa miestneho úradu.
Veľký rad sa skrátil
Prvé týždne po otvorení dúbravskej pošty stál pred novou pobočkou dlhý rad. Ľudia sa sťažovali. Stará pošta v posledných mesiacoch fungovala v zanedbanej budove a krízových podmienkach, zákazníci čakali na novú.
Situácia sa postupne zmenila a rad sa skrátil. „Z hľadiska kapacity pôsobí nová pošta menším dojmom ako predchádzajúca, ale čo sa týka využiteľnosti, je možnosť vybaviť pri jednom okienku všetky poskytované služby,“ dodala Balajová.
Pre asi 50-tisíc Dúbravčanov ostáva táto pošta jedinou v mestskej časti. Problémy s kapacitou tak pokračujú. „Perspektívne tu plánujeme aj ďalšiu pobočku, zvažujeme ešte rozsah služieb,“ povedal Danielis.
Nový dizajn aj nové služby
Nejde len o nový interiér a označenie exteriéru, ale zmenil sa aj rozsah služieb pošty. Jednotlivé priehradky tu nie sú rozdelené na listové a peňažné, ale sú univerzálne. Zákazníci tak pri nich môžu vybaviť viac požiadaviek naraz. Okrem toho sú podobne ako v bankách bez skiel. Slovenská pošta plánuje v začatom redizajne pokračovať, pribudnú aj bezbariérové vstupy. V tomto roku má investovať do rekonštrukcií a výstavby celkovo 345 miliónov korún (11 451,90 eura).