ého vodovodného potrubia, ktoré vedie z vodárenského ostrova do prečerpávacej stanice.
Náklad na hradskú asi 10 km dlhú by bol 4,5 mil. Kč. Je to hradská zemská, preto majú na jej výstavbu prispieť krajina i štát a obec Devín, ktorá by jej vybudovaním najviac získala. Má byť zahájené jednanie o tieto príspevky na stavbu, s ktorou by sa začalo hneď, akonáhle by príspevky boli zaistené.
Zo štatistík dopravných nehôd vidieť, že ich v podstatnej miere zapríčiňuje pešie obecenstvo. Neopatrný človek v jazdnej dráhe núti riadiča motorového vozidla upútať jeho pozornosť na seba, čím je zoslabená riadičova pozornosť. Alebo priamo spôsobuje chodec nehodu sám sebe a ohrozuje tým aj ľudí vo vozidle, často na živote. V Bratislave, starom meste úzkych a kľukatých ulíc a úzkych chodníkov, sú dopravné pomery stále ešte dezolátne.
Policajné riaditeľstvo spolu s organizáciami a spolkami motoristov a automobilistov poriada už druhý propagačný deň bezpečnosti určený najmä chodcom a bicyklistom, ktorí sa majú naučiť správať v jazdnej dráhe tak, aby zaistili bezpečnosť svoju i svojich spoluobčanov.“
Autor: združenie Devínska brána