SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Sprievodca centrom mesta je prvýkrát ako MP3 nahrávka

BRATISLAVA 27. mája (SITA) - Zahraniční návštevníci hlavného mesta Bratislava môžu prvýkrát využiť MP3 audio sprievodcu centrom mesta. Ako agentúru SITA dnes informoval jeden z autorov projektu Bratislava ...

BRATISLAVA 27. mája (SITA) - Zahraniční návštevníci hlavného mesta Bratislava môžu prvýkrát využiť MP3 audio sprievodcu centrom mesta. Ako agentúru SITA dnes informoval jeden z autorov projektu Bratislava Audio Tour Braňo Pokrivčák, najzaujímavejšie miesta hlavného mesta približuje v anglickom jazyku jedenásť textov v celkovom trvaní viac ako 40 minút.

Nahrávka je vo formáte MP3, čo zabezpečuje jeho univerzálnu použiteľnosť na MP3 prehrávačoch, väčšine mobilných telefónov, počítačoch a PDA. "Návštevníci si ich môžu prehrať z internetových stránok www.Bratislava-AudioTour.com do svojho MP3 prehrávača a používať výklad individuálne počas prechádzky mestom," spresnil. Súčasťou súborov je aj mapa centra s vyznačenou trasou a jednotlivými zastávkami. Hlas audio sprievodcu nahovoril Američan Curtis Irwin, ktorý žil v Bratislave viac ako šesť rokov. Audio sprievodca je distribuovaný cez internet, cena za kompletný balík je 4,90 eur.

Skryť Vypnúť reklamu

"Audio sprievodca je určený individuálnym turistom a biznis návštevníkom, ktorí hľadajú základné informácie o Bratislave a nemajú čas na organizovanú prehliadku so sprievodcom. Vďaka MP3 audio sprievodcovi možno ideálne a efektívne, bez väčších investícií, spropagovať nielen prehliadku miest, ale aj vnútorné priestory, výstavy, galérie a múzeá," uviedol Pokrivčák. Bratislava sa týmto projektom zaradila medzi popredné svetové metropoly, ktoré už podobného audio sprievodcu majú, napríklad New York, Londýn alebo susedná Viedeň. Viac informácií možno získať na internetovej stránke http://bratislava-audiotour.com/index.php/Slovensky-info-in-Slovak.html.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 27 617
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 24 897
  3. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 544
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 321
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 812
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 612
  7. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 548
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 479
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 437
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 408
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu