A berie to vážne. Rieši kolízie aj technický stav vozidla. Vždy sa mu však podarí vyštartovať a celý deň jazdí po svojej trase. Čo na tom, že na nej chýbajú koľaje, električka aj cestujúci. Hlavná je fantázia šoféra, presné pohyby pri riadení a refrén Do-Des-Kaden. Asi japonská obdoba ši-ši-ši.
V Bratislave sa roky chystá nosný systém MHD. Najprv to má byť električka zo šafka cez Starý most do Petržalky. A potom aj vlak, súbežne s električkou, akurát miesto mosta bude používať tunel pod Dunajom. Ten chcú budovať železnice.
Sú ľudia, ktorí frflú, že električka nemôže byť nosným systémom. A mesto má čakať na tunel. Zástupcovia mesta tvrdili, že električková verzia je nutná preto, lebo bude hotová už v roku 2010, kým tunel železnice sľubujú o päť rokov neskôr. Teraz sa však už dátum dokončenia bratislavského Dodeskadenu posunul na rok 2012.
Mesto však aj tak nechce na tunel čakať. Tí, čo ho plánujú, majú pocit, že na tunel neverí. A naopak, oni zase neveria, že niekedy bude cez Starý most jazdiť električka. A ja sa zatiaľ prechádzam v koridore plánovanej trate pri Chorvátskom ramene. Dodeskaden. Dodeskaden. Z cesty! Som vodič v zácviku.