SME

Spievajúca zastávka šla cestujúcim na nervy

Na Šafárikovom námestí sa už vystriedala druhá „spievajúca“ zastávka. Najprv tu bol panel s reklamou na muzikál ABBY, ešte dovčera tu hrala cestujúcim na čakačke skupina Simple plan.

Ešte dovčera mohli cestujúci, ktorí čakali na Šafárikovom námes­tí, dookola počúvať pesničku When I'm gone.Ešte dovčera mohli cestujúci, ktorí čakali na Šafárikovom námes­tí, dookola počúvať pesničku When I'm gone. (Zdroj: SME – PETER ŽÁKOVIČ)

Na Šafárikovom námestí sa už vystriedala druhá „spievajúca“ zastávka. Najprv tu bol panel s reklamou na muzikál ABBY, ešte dovčera tu hrala cestujúcim na čakačke skupina Simple plan.

V nekončiacej slučke tu obiehala dokola pieseň When Im gone. „Čakám tu každý deň a dosť mi tá hudba lezie na nervy. Keby aspoň hrali nejakú peknú melodickú pesničku,“ hovorí staršia pani z Petržalky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Veru, na toto si ani nazatancujete,“ pridáva sa pán, ktorý si do prístrešku sadol aj s dvoma psami. Dodáva, že on si ani nevšimol, že tu hrá nejaká hudba. „Slabo počujem, takže je mi to jedno. Hudba už nie je pre mňa, to je pre mladých.“

SkryťVypnúť reklamu

Iné boli reakcie školákov. „Páči sa mi to. Rád počúvam hudbu. Je jedno akú,“ hovorí 12-ročný Peter, ktorý si pri hudobnej zastávke dáva párok v rožku.

Predseda predstavenstva bratislavského dopravného podniku Branislav Zahradník povedal, že na to, aké reklamy umiestňuje na zástavky spoločnosť, ktorá ich má od mesta v správe, nemá dosah. „Okrem toho, že tu zastavuje mestská doprava, nemáme s tým nič spoločné,“ dodal.

Väčšinu prístreškov zastávok MHD má od mesta v správe spoločnosť JCDecaux – na vlastné náklady postavila prístrešky, pozemky má za to od mesta k dispozícii bezplatne.

Na naše otázky, prečo umiestňuje práve na zastávky takúto agresívnu formu reklamy, nám nik z jej zástupcov neodpovedal. Podľa našich informácií však týmto firma neporušuje žiaden zákon o reklame a sťažnosť zaregistrovala len v súvislosti s hlasitosťou reklamy. Odvtedy ju vraj stíšili. Ešte tichší režim majú takéto zastávky od 22. do 6. hodiny ráno. Včera však už „hraciu skrinku“ na Šafárikovom námestí vystriedala nemá reklama na detský film.

SkryťVypnúť reklamu

V súvislosti s hudobným typom zastávky povedal Branislav Záhradník, že aj dopravný podnik uvažuje o ozvučených zastávkach. Má však ísť o účelové dopravné informácie.

Predtým, ako sa rozhodnú, či ich budú inštalovať, spustia skúšobnú pod Novým mostom. Potom projekt vyhodnotia aj z hľadiska reakcie cestujúcich.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 450
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 232
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 130
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 826
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 463
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 160
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 923
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 161
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 29 069
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 040
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 10 103
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 056
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 606
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 235
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 868
  8. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 429
  1. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  2. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  3. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  4. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  5. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  6. Tupou Ceruzou: Pandemická
  7. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  8. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
SkryťZatvoriť reklamu