SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Spievajúca zastávka šla cestujúcim na nervy

Na Šafárikovom námestí sa už vystriedala druhá „spievajúca“ zastávka. Najprv tu bol panel s reklamou na muzikál ABBY, ešte dovčera tu hrala cestujúcim na čakačke skupina Simple plan.

Ešte dovčera mohli cestujúci, ktorí čakali na Šafárikovom námes­tí, dookola počúvať pesničku When I'm gone.Ešte dovčera mohli cestujúci, ktorí čakali na Šafárikovom námes­tí, dookola počúvať pesničku When I'm gone. (Zdroj: SME – PETER ŽÁKOVIČ)

Na Šafárikovom námestí sa už vystriedala druhá „spievajúca“ zastávka. Najprv tu bol panel s reklamou na muzikál ABBY, ešte dovčera tu hrala cestujúcim na čakačke skupina Simple plan.

V nekončiacej slučke tu obiehala dokola pieseň When Im gone. „Čakám tu každý deň a dosť mi tá hudba lezie na nervy. Keby aspoň hrali nejakú peknú melodickú pesničku,“ hovorí staršia pani z Petržalky.

„Veru, na toto si ani nazatancujete,“ pridáva sa pán, ktorý si do prístrešku sadol aj s dvoma psami. Dodáva, že on si ani nevšimol, že tu hrá nejaká hudba. „Slabo počujem, takže je mi to jedno. Hudba už nie je pre mňa, to je pre mladých.“

Skryť Vypnúť reklamu

Iné boli reakcie školákov. „Páči sa mi to. Rád počúvam hudbu. Je jedno akú,“ hovorí 12-ročný Peter, ktorý si pri hudobnej zastávke dáva párok v rožku.

Predseda predstavenstva bratislavského dopravného podniku Branislav Zahradník povedal, že na to, aké reklamy umiestňuje na zástavky spoločnosť, ktorá ich má od mesta v správe, nemá dosah. „Okrem toho, že tu zastavuje mestská doprava, nemáme s tým nič spoločné,“ dodal.

Väčšinu prístreškov zastávok MHD má od mesta v správe spoločnosť JCDecaux – na vlastné náklady postavila prístrešky, pozemky má za to od mesta k dispozícii bezplatne.

Na naše otázky, prečo umiestňuje práve na zastávky takúto agresívnu formu reklamy, nám nik z jej zástupcov neodpovedal. Podľa našich informácií však týmto firma neporušuje žiaden zákon o reklame a sťažnosť zaregistrovala len v súvislosti s hlasitosťou reklamy. Odvtedy ju vraj stíšili. Ešte tichší režim majú takéto zastávky od 22. do 6. hodiny ráno. Včera však už „hraciu skrinku“ na Šafárikovom námestí vystriedala nemá reklama na detský film.

Skryť Vypnúť reklamu

V súvislosti s hudobným typom zastávky povedal Branislav Záhradník, že aj dopravný podnik uvažuje o ozvučených zastávkach. Má však ísť o účelové dopravné informácie.

Predtým, ako sa rozhodnú, či ich budú inštalovať, spustia skúšobnú pod Novým mostom. Potom projekt vyhodnotia aj z hľadiska reakcie cestujúcich.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  3. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  6. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  7. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  8. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  9. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  10. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 22 556
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 199
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 524
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 451
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 725
  6. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 619
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 256
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 186
  9. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 6 095
  10. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 084
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu