SME
Sobota, 31. október, 2020 | Meniny má AurelaKrížovkyKrížovky
KARTA BY MALA JEJ DRŽITEĽOM UMOŽNIŤ VYUŽÍVAŤ SYSTÉM VÝHOD V OBLASTI DOPRAVY, KULTÚRY, ŠPORTU ČI ZÁBAVY. UPLATNENIE KARTY SA V BUDÚCNOSTI BUDE ROZŠIROVAŤ AJ ZA HRANICE MESTA.

Mesto pripravuje Kartu Bratislavčana

BRATISLAVA 23. februára (SITA) - Bratislava pripravuje Kartu Bratislavčana ako nový marketingový nástroj na podporu rozvoja služieb, ktoré zabezpečuje mesto pre svojich obyvateľov. Pre agentúru SITA to ...

BRATISLAVA 23. februára (SITA) - Bratislava pripravuje Kartu Bratislavčana ako nový marketingový nástroj na podporu rozvoja služieb, ktoré zabezpečuje mesto pre svojich obyvateľov. Pre agentúru SITA to potvrdil prvý námestník primátora Milan Cílek. Karta by mala jej držiteľom umožniť využívať systém výhod v oblasti dopravy, kultúry, športu či zábavy. "S pridanou funkciou platenia touto kartou budú môcť Bratislavčania ako prví v rámci strednej Európy využívať nový typ bezkontaktnej platobnej karty. Karta bude teda fungovať ako identifikačná karta pre poskytnutie určitých výhod či zliav, ktorá sa môže aktivovať aj ako platobná karta," povedal. Podľa Cíleka by nová karta mala slúžiť v prvom rade obyvateľom mesta, ale taktiež aj pracujúcim, ktorí dochádzajú do mesta a pre jeho návštevníkov. Negatívnych reakcií zo strany mimobratislavčanov sa preto neobáva, projekt totiž počíta s postupným rozširovaním karty v rámci celého kraja. Cílek však zároveň upozorňuje, že rozsah benefitov pre jednotlivé segmenty bude rozdielny.

Skryť Vypnúť reklamu

Prvý námestník primátora sa už niekoľkokrát nechal počuť, že Bratislava je v mnohých oblastiach podhodnotená. Zavedenie karty mesta pre svojich obyvateľov by mohlo byť spôsobom, ako sa dajú celoplošné dôsledky podhodnotenia samosprávy spoločne odstraňovať. "Projekt má zlepšiť komunikáciu medzi mestom a jeho obyvateľmi, podporiť lojalitu k mestu, korporátnu identitu, financie a služby mesta smerovať tam, kde ich jeho obyvatelia najviac potrebujú," vysvetlil Cílek. Doplnil, že karta má vytvoriť permanentnú komunikáciu medzi mestom, občanmi i firmami, ktoré tu žijú, pôsobia a postupne ich zapojiť do riešenia jeho problémov. Zároveň priznal, že vedenie mesta zaujali skúsenosti s využívaním kariet založených na najnovších technológiách v iných mestách. "Treba povedať, že Bratislava už dnes využíva čipové karty nielen v doprave. Chceme ich postupne zameniť za technologicky dokonalejšie bezkontaktné karty a rozšíriť ich využívanie aj do ďalších služieb," povedal Cílek.

Skryť Vypnúť reklamu

Ako ďalej uviedol, projekt Karta Bratislavčana je zatiaľ v štádiu rozpracovania a mnohé konkrétne detaily sa ešte riešia. Týka sa to napríklad spôsobu a podmienok vydávania karty, čo nie je iba záležitosťou mesta, ale aj participujúcich partnerov. Známy zatiaľ nie je ani termín, keď by sa karta mohla dostať do obehu. V súčasnosti sa pripravuje harmonogram, ten však ešte nie je odsúhlasený všetkými partnermi projektu. "Vizuál karty by mal, samozrejme, obsahovať logo mesta a ďalšie znaky evokujúce príslušnosť k mestu Bratislava ako i loga medzinárodných partnerov," dodal Cílek.


Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Poznáte najbohatšie firmy sveta? Podiel v nich majú aj Slováci
  2. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  3. Pôžička bez úrokov a poplatkov? Áno, existuje
  4. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  5. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  6. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  7. Magazín SME Ženy už v predaji
  8. Nové Porsche Panamera spája nespojiteľné
  9. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi?
  10. Pandémia urýchlila štart online duálneho vzdelávania
  1. Moringa a Ginkgo - pomocníci z prírody
  2. Pracujete? Vaše odvody zachraňujú podvýživené zdravotníctvo
  3. 1,6 milióna stavených na Trumpa! Kto bude mať pravdu?
  4. O prenájom auta majú čoraz väčší záujem aj malé firmy. Ušetria
  5. Koronakríza: Pomoc našej banky počas pandémie ocenili vo svete
  6. Magazín SME Ženy už v predaji
  7. SPS ukončí rok miliónovými investíciami
  8. Dokážu benzínové fukáre odolať výzve akumulátorových?
  9. Trh s elektromobilmi stagnuje. Kríza by mu mohla pomôcť
  10. Fakulta drží tempo so súčasnými i budúcimi trendmi
  1. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 37 516
  2. Aplikáciu tohto Slováka používajú v 150 krajinách. Ako začínal? 25 644
  3. Pohoda v domácnosti sa odvíja od jednej veci. Neuveríte, od akej 18 433
  4. Príjem vs. dôchodok. Realita, na ktorú sa treba pripraviť 16 747
  5. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 16 182
  6. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh 15 912
  7. Tradičná plodina zo Slovenska mizne. Čo sa deje so zemiakmi? 13 854
  8. ARÓNIA a RAKYTNÍK - podporí tvoju imunitu v boji s vírusmi 12 503
  9. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 236
  10. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY 11 021
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu