SME
Sobota, 23. január, 2021 | Meniny má MilošKrížovkyKrížovky

Verejnosť rozhodla o novom logu

Nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy zobrazuje tri prepravné prúdy z hlavného mesta.

(Zdroj: LOGO – IMHD.SK)

Víťazom ankety o nové logo Bratislavskej integrovanej dopravy, s. r. o., sa stal logotyp číslo 1, ktorý zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlav­­ného mesta smerom na záhorie, Pezinok a Senec. Informoval o tom konateľ spoločnosti Peter Klučka.

Trojica oblúkov vo farbách symbolizuje samosprávny kraj v kombinácii žltej a modrej a hlavné mesto Bratislava v červenej farbe.

Oblúky zároveň reprezentujú koľajovú dopravu ako električky a vlaky, trolejbusovú dopravu a autobusovú dopravu a zároveň aj súčasných troch majoritných dopravcov na území kraja, teda Dopravný podnik Bratislava, a. s., Slovak Lines a Železničnú spoločnosť Slovensko.

Skryť Vypnúť reklamu

„Nový vizuál bude použitý aj v informačnej kampani pred spustením integrovanej dopravy,“ spresnil Klučka.

Verejnosť rozhodla o novom logu prostredníctvom internetovej ankety. Vyberalo sa medzi štyrmi návrhmi logotypu, ktoré boli zverejnené na internetovej stránke imhd.sk/logo.

Do ankety sa od 26. novembra do 3. decembra zapojilo 2 101 hlasujúcich. Logotyp číslo 1 získal 1 275 hlasov, čo predstavuje 61 percent. Na druhom mieste skončil logotyp číslo tri s 573 hlasmi, čo je 27 percent, na treťom mieste logotyp číslo štyri so 130 hlasmi a na štvrtom mieste logotyp číslo dva so 123 hlasmi.

Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, s. r. o., vznikla v roku 2005 a jej vlastníkmi sú BSK (65 %) a hlavné mesto Bratislava (35 %).

Cieľom spoločnosti je zavedenie integrovanej dopravy, ktorá má zjednodušiť cestovanie, zaviesť jednotný cestovný lístok v regióne, zlepšiť nadväznosť a pravidelnosť spojov a jednotné označovanie liniek.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 38 971
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 37 227
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 10 414
  4. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 9 905
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 041
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 938
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 232
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 918
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 716
  10. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 607
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu