mo dopravných špičiek.
Najväčšiu atrakciu mali z autobusov deti. „Ešte harmonikové prídu!“ zbytočne sa tešili. Pre istotu počítali sedadlá a hlúčiky postávajúcich ľudí, či sa ešte zmestia na okružnú jazdu centrom. Záujemcovia sa totiž v autobusoch mohli zadarmo povoziť.
Dnes by už mali vozidlá jazdiť v premávke, zvyšok zásielky autobusov sľubuje mesto do dvoch týždňov. Nové vozidlá sú nízkokapacitné, je v nich 27 sedadiel a 50 miest na státie. Kritici hromadnej dopravy v meste hovoria, že dopravný podnik by mal skôr kupovať veľkokapacitné, pretože neustále sa znižuje prepravná kapacita. Často totiž staré kĺbové vozidlá nahrádzajú nové a krátke autobusy, navyše interval spoja zostáva nezmenený.
Predseda predstavenstva podniku Branislav Zahradník povedal, že dlhé autobusy sa budú vo väčšom množstve kupovať na budúci rok. Štruktúra vozového parku je podľa neho teraz taká, že dožívajú najmä krátke Karosy a Tambusy a tie bolo treba najrýchlejšie vymeniť.
Autor: dot