V rámci projektu TEN-T projektanti navrhli aj zdvojkoľajnenie traťového úseku železničná stanica Bratislava-Petržalka – Kitsee. Plánovanú železničnú trať, ktorá spojí Paríž, Viedeň a Bratislavu, projektuje spoločnosť DI Koridor, s. r. o. Spoločnosť na tento účel vytvorili Dopravoprojekt a Infraprojekt. Cena projektu je 940,5 milióna korún. Na 50 % financovaný z fondu Európskej únie a ďalších 50 % zo štátneho rozpočtu. Trať bude viesť pod zemou v úrovni asi 16 – 20 metrov.
Dĺžka tunela v rámci Bratislavy bude šesť kilometrov a bude mať štyri zastávky: dve existujúce – Predmestie, Filiálka a dve nové – na Páričkovej ulici a Dostojevského rade. So zastávkou na Hlavnej stanici projekt neráta.
Tunel bude začínať na predmestí a von vychádzať za Einsteinovou ulicou neďaleko obchodného domu Átrium, kde by sa mal napojiť na existujúcu železničnú trať, ktorá pokračuje k stanici Petržalka a do Viedne. Vlaky by mali na tejto trase premávať každých dvadsať minút. Okrem prepojenia staníc Predmestie – Filiálka – Petržalka zahŕňa projekt aj elektrifikáciu trate Devínska Nová Ves – Marchegg a spojenie Letiska M. R. Štefánika so železničnou sieťou.
Tunel a koľajová trať medzi Petržalkou a Predmestím by mala stáť asi 12,5 miliardy, tunel, ktorý má napojiť letisko na železničnú trať, asi 1,4 miliardy. Predpokladaný začiatok výstavby trate je rok 2010, stavba potrvá asi päť rokov.