SME

Dopravná situácia pri TJ Slávia Právnik sa ešte nerieši

BRATISLAVA 9. augusta (SITA) - Dopravná situácia pri TJ Slávia Právnik v bratislavskej Petržalke, ktorá je podľa miestneho poslanca Ľudovíta Augustína nebezpečná, sa zatiaľ riešiť ešte nezačala. Podľa ...

BRATISLAVA 9. augusta (SITA) - Dopravná situácia pri TJ Slávia Právnik v bratislavskej Petržalke, ktorá je podľa miestneho poslanca Ľudovíta Augustína nebezpečná, sa zatiaľ riešiť ešte nezačala. Podľa poslanca by sa celou záležitosťou mohol petržalský úrad začať zaoberať od septembra. "Rozprával som sa o tom s prednostom úradu ešte pred prázdninami, hľadaniu vhodného riešenia je naklonený. Iniciovať rokovania s predstaviteľmi tenisového klubu a blízkych zariadení by sme mali po dovolenkovom období. Osloviť plánujeme aj políciu," povedal pre agentúru SITA Augustín. Poslanec zároveň upozorňuje, že situácia by sa mala začať riešiť čo najskôr, na ceste pred tenisovými kurtmi hrozia pri súčasnom spôsobe jazdy vodičov a množstve pohybujúcich sa občanov kolízie áut a ľudí. Podľa neho je však často nebezpečná aj situácia pri prechádzaní ponad Chorvátske

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Ako ďalej uviedol, spomínanej lokalite by pomohlo niekoľko organizačných a ďalších opatrení. Podľa poslanca by celej situácii výrazne pomohlo rozšírenie brehu navŕšením zeminy a vybudovanie provizórneho chodníka pre peších presne tak, ako to prisľúbil na opačnej strane investor výstavby Rehabilitačného a diagnostického strediska vrcholového športu. "Tam však investor prisľúbil vytvoriť chodník na vlastné náklady, v tomto prípade to však môže byť problém. Mestská časť je ochotná sa finančne na jeho vybudovaní podieľať, nie je ale schopná platiť to celé sama," konštatoval Augustín. Poslanec taktiež navrhuje v dotknutej oblasti zregulovať dopravu, púšťať iba zásobovacie vozidlá, výrazne obmedziť rýchlosť a striktne oddeliť chodcov, cyklistov a šoférov. "Keď sú tenisti takí športovci, prečo by nemohli svoje auto zaparkovať pred Chorvátskym ramenom a prejsť tých 50 metrov pešo?," pýta sa Augustín. Podľa jeho vyjadrení sa na situáciu začali sťažovať aj samotní občania, sťažnosti prichádzali na miestny úrad ešte pred prázdninami zväčša telefonicky alebo mailom, dovolenkové obdobie ich počet znížilo. "Toto je však len čiastkový problém, riešiť by sme ho mohli pri prehodnocovaní projektu riešenia celého Draždiaka," dodal Augustín.

SkryťVypnúť reklamu

Cesta popri Chorvátskom ramene v tomto okolí nie je definovaná ako komunikácia, bola skôr zriadená ako chodník pre peších. Cesta nie je ani v kategóriách ciest III. ani IV. triedy, ktoré spravuje mestská časť.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  2. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  3. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  4. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  5. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  6. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  7. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  8. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 67 582
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 194
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 9 824
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 443
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 621
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 175
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 046
  8. Fico škodí ekonomike, predbehli nás aj Rumuni 4 164
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 244
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 513
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 78 459
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 825
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 259
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 891
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 314
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 754
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu