SME
Nedeľa, 17. január, 2021 | Meniny má NatašaKrížovkyKrížovky

Viac pohybu

V súťaži Regionálneho úradu verejného zdravotníctva deti rozhýbu dospelých.



Kampaňou Vyzvi srdce k pohybu chce Regionálny úrad verejného zdravotníctva podporiť dospelých ľudí, aby si našli čas na pohybové aktivity.

„Cieľom je aktivizovať deti a mládež, aby motivovali svojich rodičov, starých rodičov a starších súrodencov k spoločným pohybovým aktivitám,“ povedal Peter Duchaj z regionálneho úradu.

Účastníci súťaže musia najmenej štyri týždne za sebou využiť voľný čas na pohyb. Venovať mu majú najmenej 210 minút týždenne. Najneskôr sa môžu zapojiť v posledných štyroch týždňoch pred 10. júnom, kedy sa súťaž končí. „Tým, že prekonajú pohodlnosť, vyhrajú zdravie,“ dodal Duchaj.

Skryť Vypnúť reklamu

Na konci týždňa súťažia­ci do účastníckeho listu zapisujú, v ktorých dňoch týžd­ňa behali, tancovali alebo záhradníčili. Zaznamenávajú tiež, aký čas pohybu venovali, ako sa pri tom cítili a tiež, koľko vážia. Môžu tak sledovať, ako im pohyb pomáha.

„Účastnícke listy záujemcovia nájdu na internetovej stránke www.szuba.sk. Tým, ktorí nemajú prístup na internet, ich môžem poslať poš­tou,“ povedal Duchaj. „Najväčší záujem je zatiaľ z Gymnázia na Bílikovej ulici, poslal som im asi 45 účastníckych listov.“ Dodal, že veľa ľudí by v liste našlo druh pohybu, ktorý robí. „Je to len o ochote zapisovať.“

Každý súťažiaci musí mať jedného dospelého svedka, ktorý potvrdí správnosť údajov. Zvoliť si môže aj detského podporovateľa vo veku 7 až 18 rokov.

Skryť Vypnúť reklamu

Ten súťažiaceho povzbudzuje, pomáha mu vymýšľať pohybové činnosti a kontroluje aj, či je dospelý dostatočne aktívny. Čím viac dos­pelých podporovateľ získa pre pohyb, tým väčšiu šancu má v súťaži.

Kampaň, ktorá má podporiť zdravší život, prebieha na celom Slovensku. Duchaj dodal, že naposledy sa v rámci Bratislavského kraja zapojilo len málo ľudí. Verí, že teraz oslovia viacerých.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  2. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  3. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  4. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  5. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  6. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur
  7. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  8. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  9. Oktagon 20: Pikantné súboje prinesú aj zápas o titul!
  10. Tipni si na Petru Vlhovú a získaj 10 eur
  1. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  2. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  3. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  4. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  6. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. TOMRA víta kľúčový krok k spusteniu systému zálohovania
  1. Už iba dnes si môžete predplatiť SME.sk na rok len za 28 eur 20 928
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 15 076
  3. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká? 8 225
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 610
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 7 399
  6. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 6 605
  7. Kuba si turistov omotá okolo prsta. Miesta, ktoré musíte vidieť 6 341
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 332
  9. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 223
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 175
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu