Volebné billboardy nedali prelepiť

Predvolebné billboardy ešte z ulíc nezmizli, magistrát odstránil informáciu o starom vedení mesta až dva mesiace po voľbách.

Jeden z billboardov ešte pripomína volebnú kampaň súčasného starostu Starého Mesta Andreja Petreka.(Zdroj: FOTO SME – PAVOL FUNTÁL)

V meste ešte stále visia billboardy, ktoré upozorňujú na Vianoce, voľby do samosprávy či kultúrne akcie, ktoré prebehli už pred niekoľkými mesiacmi. Niektoré už prizdobili rôzne kresby a nápisy.

Billboard na celej stene domu na Kamennom námestí ohlasuje koncert Seana Paula, ktorý sa konal ešte v decembri. Na Lazaretskej sa okoloidúci dozvedia o vianočnom výpredaji v záhradníckom centre. Pri ďalšom billboarde si pripomenú volebnú kampaň súčasného starostu Starého Mesta Andreja Petreka.

Firmy, ktoré sa zaoberajú vonkajšou reklamou tvrdia, že je to bežná prax. Plagáty, billboardy a bigboardy sa väčšinou menia až vtedy, keď si ich prenajme nový zákazník. „Nestrhávajú sa preto, že sú už neaktuálne,“ povedal Miloš Karpati z reklamnej agentúry Ispa. Niektoré plochy vždy ostávajú voľné. „Stáva sa, že vizuály na nich ostanú aj mesiac-dva,“ dodal. Výnimku robia reklamné spoločnosti len na požiadanie zákazníka. „Ak má časovo obmedzenú ponuku, ktorá po istom dátume už nesmie visieť, vtedy ich prelepujeme.“

Dva mesiace po voľbách dal magistrát odstrániť informáciu o starom vedení mesta, ktorá vítala turistov v podbrání Primaciálneho paláca.

„Panel sa skladal zo šiestich samostatných tapiet, pričom na ostatných piatich boli cenné informácie, napríklad o histórii Primaciálneho paláca,“ povedala hovorkyňa mesta Eva Chudinová. Podľa Milana Vajdu z magistrátu panel slúži na to, aby sa turisti niečo o paláci dozvedeli aj v deň, keď je pre verejnosť zatvorený. Údaje o vedení mesta tam zatiaľ nebudú.



Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  2. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  7. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  8. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 35 181
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 23 390
  3. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 16 350
  4. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 15 566
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 667
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 429
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 935
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 511
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 2 849
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia 2 673