V meste ešte stále visia billboardy, ktoré upozorňujú na Vianoce, voľby do samosprávy či kultúrne akcie, ktoré prebehli už pred niekoľkými mesiacmi. Niektoré už prizdobili rôzne kresby a nápisy.
Billboard na celej stene domu na Kamennom námestí ohlasuje koncert Seana Paula, ktorý sa konal ešte v decembri. Na Lazaretskej sa okoloidúci dozvedia o vianočnom výpredaji v záhradníckom centre. Pri ďalšom billboarde si pripomenú volebnú kampaň súčasného starostu Starého Mesta Andreja Petreka.
Firmy, ktoré sa zaoberajú vonkajšou reklamou tvrdia, že je to bežná prax. Plagáty, billboardy a bigboardy sa väčšinou menia až vtedy, keď si ich prenajme nový zákazník. „Nestrhávajú sa preto, že sú už neaktuálne,“ povedal Miloš Karpati z reklamnej agentúry Ispa. Niektoré plochy vždy ostávajú voľné. „Stáva sa, že vizuály na nich ostanú aj mesiac-dva,“ dodal. Výnimku robia reklamné spoločnosti len na požiadanie zákazníka. „Ak má časovo obmedzenú ponuku, ktorá po istom dátume už nesmie visieť, vtedy ich prelepujeme.“
Dva mesiace po voľbách dal magistrát odstrániť informáciu o starom vedení mesta, ktorá vítala turistov v podbrání Primaciálneho paláca.
„Panel sa skladal zo šiestich samostatných tapiet, pričom na ostatných piatich boli cenné informácie, napríklad o histórii Primaciálneho paláca,“ povedala hovorkyňa mesta Eva Chudinová. Podľa Milana Vajdu z magistrátu panel slúži na to, aby sa turisti niečo o paláci dozvedeli aj v deň, keď je pre verejnosť zatvorený. Údaje o vedení mesta tam zatiaľ nebudú.
Autor: dagu, lin