SME

Nakupuje sa ďalej, ale už so zľavou

Takmer všetky bratislavské obchody pokračujú v povianočných výpredajoch, ktoré sa niekde začali už niekoľko dní pred Vianocami. „Novoročné zníženie cien patrí k najväčším zľavám v roku. Zákazníci ich stále viac využívajú,“ povedala hovorkyňa Tesca Oľga Hr

Ilustračné foto. Ilustračné foto. (Zdroj: SME – MIROSLAVA CIBULKOVÁ)

nčiarová. Najväčší nápor na výpredaje bol v prvé posviatočné dni.

Tesco znížilo ceny takmer plošne, najvýraznejšie pri hračkách a oblečení.

Zľavy sa pohybujú až do výšky 75 percent, väčšina obchodníkov znižuje ceny na polovicu. Vo výpredajoch ľudia najviac vítajú zľavy na oblečenie. Terranova zlacnela minuloročný tovar o sedemdesiat percent, športová obuv okrem nového tovaru sa vo viacerých obchodoch znížila o 30 až 60 percent.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kenvelo zlacňuje niekoľkokrát do roka. Do konca februára má teraz na vybrané výrobky zľavu 60 percent.

SkryťVypnúť reklamu

Niektoré z hračiek zlacneli aj v špecializovaných obchodoch, napríklad v Dráčiku.

Obchodníci v Poluse a Auparku nezlacňujú všetci rovnako. Carrefour vypredával detský tovar – postieľky a autosedačky s výraznými zľavami.

V niektorých športových obchodoch však ani napriek zľavám nemajú viac zákazníkov. V obchode K2 majú 15-percentné zľavy na lyže, zrejme však táto zľava nie je pre ľudí dostatočne motivujúca. V obchode priznali, že v tieto dni u nich nenakupuje viac ľudí ako obyčajne.

V ďalšom športovom obchode v Auparku plánujú zľavy až potom, ako napadne sneh. Zimné oblečenie je lacnejšie aj v predajni Aréna. Predavačka povedala, že najviac zákazníkov mali tesne po Vianociach, teraz ich je viac už len cez víkend.

V obchode Getho, kde nakupujú hip-hoperi, majú variabilné zľavy od 10 do 70 %. „Na cene sa so zákazníkmi väčšinou dohadujeme, no každý dostane aspoň desaťpercentnú zľavu,“ povedal vedúci predajne Milan Škultéty. Výška zľavy závisí od toho, či ide o pravidelného zákazníka aj od veľkosti nákupu. Najvýhodnejšie sa dajú kúpiť značkové tenisky, stoja tisíc korún. „Nakupuje u nás úzka skupina ľudí. Značky, ktoré predávame, však pre našich zákazníkov znamenajú to, čo pre iných Versace,“ dodal Škultéty.

SkryťVypnúť reklamu

Autor: dagu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Čo bude toto leto in?
  2. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  6. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 392
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 086
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 171
  4. Kam smerujú peniaze bohatých? 3 710
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 416
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 129
  7. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 2 860
  8. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 2 281
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Tibor Gašpar, ste hluchý, nemý, slepý alebo čo? 29 023
  2. Viktor Pamula: Slovenský zväz ľadovej hanby 17 021
  3. Miroslav Ferkl: Stupnica Ficovej nenávisti 10 054
  4. Anna Brawne: Pridrahý Robo, nebolo tých klamstiev už dosť? 8 017
  5. Ivan Čáni: Pobavený Fico ako nevinné batoľa. 7 549
  6. Věra Tepličková: Keď sa bojíš valašky 7 229
  7. Branko Štefanatný: Hráči z KHL nie, Šatan nie! 6 824
  8. Vlado Jakubkovič: Ukážte rozstrieľané brucho. 6 649
  1. Roman Kebísek: Štefánikova priateľka Weissová o ňom: Je to dobyvateľ
  2. Radko Mačuha: Fico je kráľ politickej džungle.
  3. INESS: Energetická pomoc – adresnosť v nedohľadne
  4. Věra Tepličková: "I napriek tomu, že ste žena, buďte slušná."
  5. Radko Mačuha: Šmejdi" sa menia. Predražené hrnce nahradili politikou.
  6. Tupou Ceruzou: Pandemická
  7. Radko Mačuha: "Rež a rúbaj do krve po Šimečkovej kotrbe" dokial Fico na Slovensku, pánom nebude.
  8. Věra Tepličková: Keď sa Lojza Hlinu bojí už aj generál
SkryťZatvoriť reklamu