by mali podľa slov Petra Brodessera z mestského úradu vo Viedni patriť tiež Brno a Györ, ako aj St. Pölten, Eisenstadt a maďarský Šopron. Realizácia týchto plánov sa však nezaobíde bez dobudovania dopravných uzlov vo Viedni aj v Bratislave.
Hovorilo sa o tom na 6. ročníku medzinárodného veľtrhu dopravy a logistiky – Intertransport 2002 v Inchebe. Slovenskí a rakúski odborníci na ňom informovali o súčasnom stave v doprave na oboch stranách. „Konkrétne kroky však plánuje Bratislava na úrovni magistrátov a krajinských vlád, takže veľtrh chcel skôr oboznámiť širšiu verejnosť s touto problematikou,“ povedal SME riaditeľ dopravy a cestného hospodárstva bratislavského magistrátu Vladimír Lunáček. „S rakúskymi partnermi sa pravidelne stretávame, najbližšou spoločnou akciou bude pešia a cyklistická lávka medzi Devínskou Novou Vsou a Marcheggom,“ dodal. (mg, tasr)