S poskytovaním služieb v hlavnom meste sú podľa námestníčky pre cestovný ruch Alexandry Bučkovej turisti spokojní. Sťažujú sa len na nedostatok parkovacích miest a pri platení v eurách aj na neprimeraný prepočet ceny. Najviac navštevujú turistické informačné centrum na Klobučníckej ulici, denne 800 až 1 000 klientov. Ďalšie stovky turistov navštívia cez deň aj pobočky na hlavnej železničnej stanici, na Letisku M. R. Štefánika a v osobnom prístave.
V rámci svojich služieb aj tento rok pripravilo stredisko pre návštevníkov hlavného mesta ponuku rozličných prehliadok mesta a jeho okolia, obľubu si získala jazda historickou električkou. Rastie aj záujem o Bratislava City Card, v júni si ju kúpilo približne 350 turistov. Karta ponúka turistom rôzne zľavy v mestskej doprave či pri návšteve múzeí. Stredisko v súčasnosti pracuje na rozšírení siete zliav a distribučných miest, karta by sa tak mohla predávať na recepciách hotelov a v dopravnom podniku. (sita)