SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Frankofónna erotika udržala ľudí

Celú noc v sedadlách kina Tatra na Medzinárodnom festivale frankofónnych filmov Bratislava 2006 strávilo zo soboty na nedeľu takmer sto ľudí. Filmový maratón sa začal o deviatej večer a zaplnil 263-miestnu sálu, no postupne ubúdali publiku sily. Kto ...

Celú noc v sedadlách kina Tatra na Medzinárodnom festivale frankofónnych filmov Bratislava 2006 strávilo zo soboty na nedeľu takmer sto ľudí. Filmový maratón sa začal o deviatej večer a zaplnil 263-miestnu sálu, no postupne ubúdali publiku sily. Kto vydržal až do konca, pozrel si päť celovečerných filmov a dočkal sa aj francúzskych raňajok - croissantov a kávy.

"Baví ma tento festival, rád sem chodím, aj atmosféra filmovej noci je veľmi dobrá," hovorí jeden z divákov Leo Záhradník, ktorý prišiel aj s manželkou. "Nikdy som sa ešte neodvážila vydržať na filmovej noci až do rána. Ale dnes tu určite ostanem. Vyspím sa počas nejakého filmu. Nevyberám si film, počas ktorého budem spať, ale keď už nebudem vládať, jednoducho zaspím," hovorí Nela Molnárová.

Skryť Vypnúť reklamu

Témou filmov bola otázka Kam ideš? - tápanie medzi snom a skutočnosťou, uvažovanie o vlastnej budúcnosti. Na programe boli road-movie, detektívka, dokumentárny film, erotická dráma aj horor.

Diváci sa rýchlo udomácnili, vyzuli sa a vyložili si nohy na predné sedadlá. Viacerí si priniesli z domu jedlo či nápoje. Tento rok nebolo nikoho počuť chrápať. Káva zadarmo sa podávala o štvrtej ráno. V bdelom stave dlho udržala divákov okrem silnej vôle aj erotika na plátne.

Úvodný film bol o parížskom flákačovi, neúspešnom producentovi funkovej skupiny Špinavé ponožky, nasledoval napínavý príbeh o prenasledovaných hackeroch. Po polnoci pribudlo na obrazovke krvi. Pri dokumente o love žralokov sa niektoré slabšie povahy zdvihli a opustili sálu.

V dvoch nasledujúcich príbehoch hrali dôležitú úlohu prostitútky a sexuálne scény. Nie každý však dokázal nad ránom filmy vnímať. "Bolo to super, ale vôbec som už nevládal, vnímal som to iba myšlienkami, telo som už necítil," hovorí študent Ľubo. Krátko pred šiestou sa publikum rozišlo.

Skryť Vypnúť reklamu

ELA NAHÁLKOVÁ

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Hygge ako životný štýl
  4. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  5. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  6. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  7. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  8. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  9. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  10. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 34 192
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 33 191
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 13 840
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 249
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 10 225
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 693
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 7 037
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 770
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 719
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 4 583
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu