Otázka: "V rámci projektov Európskej únie sa uvažuje aj o železničnej trati, ktorá by prepojila Petržalku s fialiálkou. Bude s ňou plánovaná trasa električky nejako skoordinovaná?"
Odpoveď: Vladimír Mikuš (magistrát): "O tomto zámere vieme ešte tak žalostne málo, že nie je s čím koordinovať."
Otázka: "Zaráža ma, že v Bratislave majú električkové koľaje rozchod 1000 mm, kým štandardný rozchod v európskych mestách je 1435 mm. Práve pre tento neštandardný koľajový rozchod nie sú bratislavské električky kompatibilné s európskou koľajovou dopravou a napríklad ani so susednou Viedňou. Naviac takáto zastaralá trať si vyžaduje častejšie a náročnejšie rekonštrukcie."
Odpoveď: Karol Kolada námestník primátora pre dopravu: "Už 20 rokov mesto zvažuje zmenu rozchodu trate na štandardnú vzdialenosť. Technicky túto možnosť máme preskúmanú, ale nemáme na to peniaze."
Otázka: "Nemáme peniaze na štandardizáciu rozchodu koľají v meste, ale napriek tomu ideme investovať sedem miliárd do ďalšieho dočasného projektu?"
Odpoveď: primátor Andrej Ďurkovský: "Peniaze by mesto mohlo namiesto do petržalskej električky investovať aj do nákupu nových vozidiel MHD a modernizácie trate v meste. To by však bolo podľa mňa nefér voči Petržalke."
Otázka: "Môžeme veriť návrhom odborníkov na zlepšenie dopravy, keď ide o tých istých, čo nám len nedávno zmenili linky MHD v náš neprospech?"
Žiadna odpoveď.