Najviac sťažností v druhom polroku 2001 podali občania Ružinova na prácu Bytového podniku Ružinov, ktorý medzitým prestal existovať. Pripomienky sa týkali najmä nedostatkov pri vyplácaní preplatkov služieb za rok l999. Keďže Bytový podnik už neexistuje, všetky sťažnosti musí miestny kontrolór riešiť v spolupráci s novoutvoreným referátom pre vyrovnanie pohľadávok a záväzkov po tomto bytovom podniku.
Útvar hlavného kontrolóra Ružinova riešil v druhom polroku 66 sťažností. Z prvého polroka prešlo do druhého 21 sťažností, ktoré postupne vyriešili.
Občania mohli využiť aj možnosť podať sťažnosť anonymne. Mnohí tak upozorňovali na nedodržiavanie prevádzkovej doby a rušenia nočného pokoja v pohostinských zariadeniach. Všetky tieto nedostatky útvar hlavného kontrolóra Ružinova v spolupráci s mestskou políciou odstránil.
(tasr)