SME

Dnes kolaudujú ďaľšie lávky

Petržalský stavebný úrad bude dnes kolaudovať ďalšie dva nadchody ponad petržalskú diaľnicu - lávku pri Sade Janka Kráľa a pri dopravnom podniku. Petržalský úsek diaľnice (D61 - Viedenská cesta - Prístavný most) funguje od 4. decembra, dokončili ho pol ..

Lávka pri Sade Janka Kráľa vedie ponad Einsteinovu ulicu a železničnú trať. FOTO SME - MIRKA CIBULKOVÁ


Petržalský stavebný úrad bude dnes kolaudovať ďalšie dva nadchody ponad petržalskú diaľnicu - lávku pri Sade Janka Kráľa a pri dopravnom podniku. Petržalský úsek diaľnice (D61 - Viedenská cesta - Prístavný most) funguje od 4. decembra, dokončili ho pol roka pred plánovaným termínom. Zároveň s predčasným otvorením diaľnice boli však funkčné len dve z piatich lávok pre chodcov. Keď sa z problému nedokončených lávok stala mediálna kauza a protestovala aj mestská časť Petržalka, rozhodla sa Národná diaľničná spoločnosť ďalšie dve lávky odovzdať do konca roka. Dnes ich majú kolaudovať.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Stavba lávky pri Sade Janka Kráľa sa začala v máji 2003. Šírka lávky je takmer šesť metrov, dlhá bude 148 metrov. Prechádza budovou Ravaku. Budova umožní priechod medzi oboma časťami lávky a prístup chodcov medzi Einsteinovu ulicu a železničnú trať zabezpečí schodisko v nej.

Práce na lávke pri dopravnom podniku sa začali v januári 2004, hotová mala byť v júni tohto roka. Bude len pre chodcov a premostí diaľnicu, cestu a železničnú trať. Chodci sa na ňu dostanú po rampách a schodoch.

Piata lávka - pri Artmedii - ostane zatiaľ nedokončená. "Na lávku pri Artmedii nie je stavebné povolenie. Národná diaľničná spoločnosť ho chce zabezpečiť do konca roka," povedal Dušan Mráz z Doprastavu, ktorý stavbu lávok realizuje. Lávka by mala byť dokončená do mája 2006. Stavba lávky sa začala v decembri 2004. Je široká tri metre a dlhá 273 metrov. Jedna strana vyúsťuje pri futbalovom štadióne a druhá strana pri supermarkete Billa. Bude sa na ňu vchádzať rampami a schodmi. Jedna prístupová rampa sa bude napájať na chodník na Farského ulici a druhá na chodník pri futbalovom štadióne Artmedie. (japa)

SkryťVypnúť reklamu

Nedokončená zostane lávka pri Artmedii. Hotová bude do mája budúceho roka.


FOTO SME - PAVOL FUNTÁL


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Šéf nemocníc v Šaci Sabol: Nemôžeme byť spokojní s počtom roboti
  2. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  6. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  7. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  8. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 80 643
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 439
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 10 146
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 447
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 6 829
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 255
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 212
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 333
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 663
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 567
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 47 697
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 19 888
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 390
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 960
  7. Martina Paulenová: Dozvedeli sme sa zlú správu 11 070
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 727
  1. Radko Mačuha: Fico vymenil Troškovú za Bombica.
  2. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  3. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  4. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  7. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  8. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
SkryťZatvoriť reklamu