ciest, semafory, električkové trate, cyklotrasy a vozidlový park dopravného podniku, ale aj sociálnu oblasť. Na údržbu ciest I. a II. triedy pôjde na budúci rok 170 miliónov.
Poslanci sa snažili presadiť svoje návrhy na úpravu niektorých položiek. Uspel Tomáš Fabor, ktorý navrhol presunúť milión korún z inej položky na firmu Bratislavská integrovaná doprava, v ktorej má mesto tretinovú účasť. V diskusii sa hovorilo aj o kruhovom objazde Hradská vo Vrakuni, na mieste, kde bývajú niekoľkohodinové zápchy. Pôvodne tu mesto plánovalo investovať 20 miliónov.
"Osem miliónov nebude stačiť," povedala vrakunská starostka a poslankyňa Ľudmila Lacková (SNS).
Prešiel aj návrh Marty Čarnogurskej (KDH) použiť peniaze z položky nosný dopravný systém aj na výkup pozemkov na dopravné stavby. Na návrh Mariána Dragúňa (KDH) mesto do leta vypracuje veľkú analýzu základných umeleckých škôl a centier voľného času, ktorá ukáže možnosti financovania. (lin)