Niektorí bratislavskí predplatitelia denníka SME majú v posledných dňoch problémy s jeho doručovaním. "Všetkým, ktorých sa tento problém dotkol, sa ospravedlňujeme, a každú ich sťažnosť či pripomienku budeme riešiť. Od 1. októbra sme zaviedli vlastnú doručovateľskú sieť. Je to zmena oproti doterajšiemu spôsobu. Žiaľ, problémy, ktoré sa vyskytujú pri takýchto zásadných zmenách, ani nás neobišli," vysvetľuje riaditeľka divízie Bratislava Petit Press Edita Slezáková.
Doručovatelia napríklad potrebujú od uzamknutých vchodov kľúče, ktoré nie sú vždy k dispozícii. Niektorí majú problém s tým, že nepoznajú dobre rajón, v ktorom majú doručovať. "Reklamácie riešime individuálne a snažíme sa noviny doručiť čo najskôr."
Edita Slezáková pripúšťa, že sú časti Bratislavy, v ktorých sa doručovaniu zatiaľ neveľmi darí. "Snažíme sa nájsť čo najlepších a najspoľahlivejších doručovateľov. Pevne veríme, že do jedného týždňa sa nám podarí počet reklamácií znížiť na minimum."
Problém by nemal byť ani s telefónnou linkou určenou na pripomienky a reklamácie. K dispozícii je callcentrum, a na tel. čísle 59 23 34 11 prijíma Petit Press reklamácie. Dnešným dňom začína fungovať telefonické vybavovanie reklamácií s posilneným tímom a väčšou kapacitou.
Petit Press sa všetkým dotknutým predplatiteľom ospravedlňuje.
(r)