SME

Z diskusie

* Neviem, čo robia zodpovední ľudia na bratislavskej radnici, ale zrejme úplne kašlú na veľký problém Bratislavy - dopravu, resp. ho vôbec nechápu. Mali by si zanalyzovať príčiny a dôsledky. Oni budú riešiť radšej dôsledky než príčiny, t. j. stavať ...

* Neviem, čo robia zodpovední ľudia na bratislavskej radnici, ale zrejme úplne kašlú na veľký problém Bratislavy - dopravu, resp. ho vôbec nechápu. Mali by si zanalyzovať príčiny a dôsledky. Oni budú riešiť radšej dôsledky než príčiny, t. j. stavať nové mosty a diaľničné obchvaty, aby vyriešili dopravné kolapsy. Namiesto toho, aby sa zamysleli, prečo kolapsy vznikajú a prečo toľko ľudí chodí do roboty autom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* Nová organizácia dopravy po "optimalizácii" je škandál.

* Ľudia budú musieť viac prestupovať a cesta im bude trvať dlhšie. Cieľom je len ušetriť 19 miliónov korún.

SkryťVypnúť reklamu

* Mali sa pridať autobusy a nie zrušiť. Doteraz boli autobusy na prasknutie a teraz to bude ešte horšie.

* Teraz sa z Petžalky do školy dostanem jediným autobusom, ktorý mi nechali, a to 96. Problém je, že musím ísť ešte poriadny, ale naozaj poriadny kus pešo.

* Vozím sa do roboty autom, ale keby bolo cestovanie aspoň trochu na úrovni, tak nechám auto a sadol by som do metra alebo rýchlodráhy.

* Pre mňa cesta autobusom ráno do roboty trvá viac ako 1 hod. a musím ísť dvoma autobusmi! Autom to mám za 15 minút.

* V Bratislave som len zriedka, ale MHD je strašná. Neviem si predstaviť, čo tam bude teraz. Som zvedavý, kam budú investovať tie "ušetrené" milióny.

* Chodím z Romanovej pod Nový most. Teraz je priamy spoj za 10 minút, po novom to bude rovnaká trasa s dvomi prestupmi za 15 - 18 minút alebo dlhšia trasa s prestupom za 15 - 18 minút. Namiesto 10-minútového lístka si musím kúpiť 30-minútový.

SkryťVypnúť reklamu

* Časom sa hádam dostavia ten električkový koridor okolo Chorvátskeho ramena a potom to bude o dosť lepšie.

Zdroj: www.bratislava.sme.sk

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na Marka oharka do jarka
  2. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  7. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov
  8. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  1. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 13 256
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 10 614
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 236
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 305
  5. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 4 334
  6. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 929
  7. Muži, nepodceňujte návštevu kardiológa. Srdce máte len jedno 2 148
  8. Môže hudba pomôcť neurologickým pacientom lepšie chodiť? 2 030
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 506
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 153
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 67 481
  4. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 22 226
  5. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 559
  6. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 691
  7. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 309
  8. Ivan Mlynár: Šutaj Eštok prirovnaním čurillovcov k vrahovi potvrdil, že zhora z neho vypadáva to isté ako zdola. 7 820
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  5. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťZatvoriť reklamu