SME

Zmeny liniek nemusia byť konečné

Nové linkovanie autobusov nemusí byť konečné, tvrdí mesto. Zmeny, ktoré na mimoriadnom rokovaní v júli schválili mestskí poslanci, sa môžu v najbližších mesiacoch prepracovať. Pripomienky môžu cestujúci vyjadriť vo front office na prízemí magistrátu ...

Nové linkovanie autobusov nemusí byť konečné, tvrdí mesto. Zmeny, ktoré na mimoriadnom rokovaní v júli schválili mestskí poslanci, sa môžu v najbližších mesiacoch prepracovať. Pripomienky môžu cestujúci vyjadriť vo front office na prízemí magistrátu na Primaciálnom námestí. Môžu aj telefonovať na číslo 02/59356 270 či poslať sťažnosť elektronickou poštou na adresu sluzbyobcanom@bratislava.sk. Do štyroch mesiacov od spustenia zmien vypracuje námestník primátora pre dopravu Karol Kolada analýzu. Podľa nej sa prípadne nevýhodné prepojenia liniek zmenia.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
0 seconds of 0 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
00:00
00:00
 
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zmena linkovania, ktorá začala platiť dnes, sa týka najmä petržalských spojov. Zrušenie niektorých liniek a zastávok kritizovali nielen cestujúci, ale aj politici. Medzi nimi je strana SDKÚ či petržalský starosta a kandidát na župana Vladimír Bajan. Podľa neho miestny úrad dostal viacero nesúhlasných e-mailov od občanov. Aj na základe nich chce starosta zmeny pripomienkovať.

Mesto sa v súvislosti so zmenami v doprave odvoláva na audity, ktoré dalo vlani urobiť v dopravnom podniku. Audity okrem iného zistili, že niektoré električkové a autobusové linky sa rozchádzajú a viacnásobne spájajú s inou linkou. Ďalším problémom, na ktorom chce mesto ušetriť, je podľa auditov prehustenosť zastávok.

Mestskí poslanci poverili v januári Koladu, aby dal vypracovať úsporné opatrenia. O racionalizácii v dopravnom podniku sa však hovorilo už v novembri minulého roka.

SkryťVypnúť reklamu

Úsporné opatrenia súvisia aj s fiškálnou decentralizáciou. Mesto v tomto roku nedostalo od štátu takmer miliardovú dotáciu na hromadnú dopravu a chýbajúce peniaze chce získať práve šetrením na linkách a hustote zastávok. (lin, sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Začínal s jednou Feliciou, dnes vozí manažérov z celého sveta
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  3. Na Marka oharka do jarka
  4. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 16 831
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 835
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 617
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 346
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 250
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 2 869
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 647
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 2 487
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Po Trumpovom ohlásení ciel začali burzy padať.

V akej fáze sa trhy nachádzajú a v čom sú rozdiely s finančnou krízou.


16
Peter Tkačenko.

Fico môže Danka buď upratať, alebo ignorovať.


13
Akciové trhy prudko klesajú.

Pohľad na portfóliá investorov nepotešia.


150
Oslavy 80. výročia oslobodenia Bratislavy na Slavíne.

Čo je Slavín a kto všetko sa tam zišiel?


74
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 667
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 282
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 69 767
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 627
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 19 670
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 10 619
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 721
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 084
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťZatvoriť reklamu