* Nie je predsa normálne, aby výpadok jedného z mostov do Petržalky spôsoboval hodinové zápchy smerom na Kolibu. Každý deň sa presviedčame, že bratislavská doprava je na pokraji kolapsu a stačí málo, aby bola úplne paralyzovaná. Kým sa nepostaví aspoň jeden z tunelov popod Karpaty, nemôžeme čakať nijaké zásadné zlepšenie.
* Keby vyberali mýto za prejazd každého kamióna Bratislavou, tunel už mohol stáť.
* Nevadí mi, že sú zápchy a chápem, že opravy sú potrebné, ale nemohli tí "zastupitelia" aspoň zrušiť letno-prázdninový harmonogram pre MHD, aby čo najmenej ľudí muselo ísť do práce autom?
* Záhradnícka uzavretá (samozrejme, nič sa tam nerobí, len značky zákaz vjazdu, ale trolejbusy cez ňu veselo chodia ), podjazd z Pionierskej na Jaskový rad sa opravuje (čakanie aj bez opravy mosta), nábrežie sa prerába (škoda hovoriť), to len svedčí o manažérskych (ne)schopnostiach ľudí zodpovedných za dopravu na magistráte. Pracujem na Záhradníckej asi piaty rok a za ten čas sa sústavne rozkopáva a opravuje, často sa skončí jedna rozkopávka a o mesiac sa na tom istom mieste začne ďalšia.
* To, že sa z troch mostov polovica najväčšieho uzavrie tri týždne pred otvorením ďalšieho, mi pripadá ako neskutočný fór.
* Za to, čo sa tu udialo, by mala byť vyvodená zodpovednosť. Neexistuje jeden logický argument tohto kroku. Je síce pekné, že od septembra to bude ešte zaťaženejšie. Ale situácia bude prakticky rovnaká, ako keby bol otvorený Prístavný most a neexistoval Most Apollo. Celkom štandardné a zvládnuteľné. Rozdiel by bol len ten, že výjazd by bol o pár metrov ďalej.
* Vstávam o piatej, aby som mala hodinu a pol na inokedy 15- až 30-minútovú cestu (...) A to bývam v centre Petržalky.
* Ja som šla (podľa mňa už mimo hlavnej špičky) o 9.00 z Devínskej Novej Vsi na Nivy. Namiesto zvyčajných 20 minút som tam bola za 80 minút... tak ak dobre rátam, trvalo mi to presne o hodinu dlhšie ako zvyčajne.