SME

Z diskusie na www.bratislava.sme.sk

* Nie je predsa normálne, aby výpadok jedného z mostov do Petržalky spôsoboval hodinové zápchy smerom na Kolibu. Každý deň sa presviedčame, že bratislavská doprava je na pokraji kolapsu a stačí málo, aby bola úplne paralyzovaná. Kým sa nepostaví aspoň ...

* Nie je predsa normálne, aby výpadok jedného z mostov do Petržalky spôsoboval hodinové zápchy smerom na Kolibu. Každý deň sa presviedčame, že bratislavská doprava je na pokraji kolapsu a stačí málo, aby bola úplne paralyzovaná. Kým sa nepostaví aspoň jeden z tunelov popod Karpaty, nemôžeme čakať nijaké zásadné zlepšenie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

* Keby vyberali mýto za prejazd každého kamióna Bratislavou, tunel už mohol stáť.

* Nevadí mi, že sú zápchy a chápem, že opravy sú potrebné, ale nemohli tí "zastupitelia" aspoň zrušiť letno-prázdninový harmonogram pre MHD, aby čo najmenej ľudí muselo ísť do práce autom?

SkryťVypnúť reklamu

* Záhradnícka uzavretá (samozrejme, nič sa tam nerobí, len značky zákaz vjazdu, ale trolejbusy cez ňu veselo chodia ), podjazd z Pionierskej na Jaskový rad sa opravuje (čakanie aj bez opravy mosta), nábrežie sa prerába (škoda hovoriť), to len svedčí o manažérskych (ne)schopnostiach ľudí zodpovedných za dopravu na magistráte. Pracujem na Záhradníckej asi piaty rok a za ten čas sa sústavne rozkopáva a opravuje, často sa skončí jedna rozkopávka a o mesiac sa na tom istom mieste začne ďalšia.

* To, že sa z troch mostov polovica najväčšieho uzavrie tri týždne pred otvorením ďalšieho, mi pripadá ako neskutočný fór.

* Za to, čo sa tu udialo, by mala byť vyvodená zodpovednosť. Neexistuje jeden logický argument tohto kroku. Je síce pekné, že od septembra to bude ešte zaťaženejšie. Ale situácia bude prakticky rovnaká, ako keby bol otvorený Prístavný most a neexistoval Most Apollo. Celkom štandardné a zvládnuteľné. Rozdiel by bol len ten, že výjazd by bol o pár metrov ďalej.

SkryťVypnúť reklamu

* Vstávam o piatej, aby som mala hodinu a pol na inokedy 15- až 30-minútovú cestu (...) A to bývam v centre Petržalky.

* Ja som šla (podľa mňa už mimo hlavnej špičky) o 9.00 z Devínskej Novej Vsi na Nivy. Namiesto zvyčajných 20 minút som tam bola za 80 minút... tak ak dobre rátam, trvalo mi to presne o hodinu dlhšie ako zvyčajne.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  4. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  5. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  6. Na Marka oharka do jarka
  7. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  8. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 072
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 845
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 9 049
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 370
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 890
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 182
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 819
  8. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 462
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 763
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 329
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 74 828
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 681
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 16 707
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 12 454
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 734
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 592
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťZatvoriť reklamu