SME

Ďalšia fáza výstavby križovatky D1 a D4 si vyžiada dopravné obmedzenia

Obmedzenia by mali platiť od 12. marca.

Práce na výstavbe križovatky diaľnic D1 a D4 pokračujú.Práce na výstavbe križovatky diaľnic D1 a D4 pokračujú. (Zdroj: SITA)

BRATISLAVA. Práce na budovaní križovatky diaľnic D1/D4 budú pokračovať odstránením mosta nad D1, rozšírením jazdných pruhov a ich pripojením na D1.

Práce si od 12. marca vyžiadajú dopravné obmedzenia. V pondelok o tom informovala Národná diaľničná spoločnosť (NDS).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uzavretý most

Most nad D1, ktorý spája cestu I/61 s Čiernou Vodou, miestnou časťou Chorvátskeho Grobu, bude od 12. marca uzavretý.

Začne sa totiž s frézovaním asfaltového krytu vozovky. Následne počas víkendu 16. - 17. marca je naplánovaná demolácia tohto mosta. Pre demolačné práce bude počas tohto víkendu úsek diaľnice D1 uzavretý.

SkryťVypnúť reklamu

"Samotné uzatvorenie úseku diaľnice je naplánované dominantne počas nočných hodín, zo soboty na nedeľu. Úsek D1 sa uzatvorí 16. marca o 22.00 h. No už hodinu pred uzatvorením budú na diaľnici prebiehať prípravné práce, ktoré môžu skomplikovať dopravu, preto motoristom odporúčame sa úseku vyhnúť už od 21.00 h," priblížil investičný riaditeľ NDS Július Mihálik.

Dodal, že ak demolačné práce pôjdu podľa plánu, skončiť by mali v nedeľu na obed.

Rozšírenie jazdných pruhov

Po odstránení mosta sa začne pracovať na rozšírení jazdných pruhov a ich napojení na D1. Ako informovala NDS, tieto práce potrvajú niekoľko mesiacov a naplánované sú tak, aby sa znížil dosah na premávku.

Práce sa uskutočnia v smere z Bratislavy do Žiliny medzi 13,6 a 16,25 kilometra a v opačnom smere medzi 17,2 a 13,9 kilometra.

SkryťVypnúť reklamu

Počet jazdných pruhov v tomto úseku D1 ostane aj počas prác zachovaný, no budú zúžené a tiež bude znížená povolená rýchlosť. NDS upozornila motoristov, že treba rátať so zdržaniami, najmä v dopravných špičkách.

"Pri takom vyťaženom úseku je určite potrebné rátať s významnými zdržaniami. Práve vďaka tomuto nevyhnutnému a dočasnému dopravnému diskomfortu získajú motoristi dlhodobo kvalitnejšiu, bezpečnejšiu a rýchlejšiu cestu. Ľuďom, ktorí cestu využívajú na dennej báze, sa aktuálne zdržania vynahradia omnoho plynulejšou dopravou po definitívnom skončení prác," doplnil Mihálik

Dodal, že NDS odporúča motoristom využívať alternatívne trasy.

Diaľnice

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Vytvorili chrbticu slovenskej energetiky
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  4. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  8. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s
  1. Jesenný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Na trhu kúpite datle aj ťavu. Maroko má vlastný púštny Hollywood
  3. Blíži sa dvanásty ročník filmovej prehliadky Be2Can
  4. Slovensko na nohách. Začína 10. ročník Európskeho týždňa športu
  5. Jesenné MUST-TRY dobroty, ktoré potešia vaše chuťové poháriky
  6. Spoločnosť EY Slovensko vyhlásila jubilejný 20.ročník súťaže EY
  7. Bez nich by elektrina netiekla.
  8. Pridaj sa do komunity, ktorá ťa posunie
  1. J&T GRANT Jeden Team umožní trénovať až 15 000 deťom ročne 7 489
  2. Slováci vytvorili mlieko, ktoré nemá obdobu v celej Európe 5 612
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 4 052
  4. Hodnotenie profesionála: Neďaleko Hurghady sú „egyptské Benátky“ 3 825
  5. Známy operátor opäť prekvapuje: Prináša internet 2500 Mbit/s 2 985
  6. Prekvapenie na čele. Sem budú Slováci cestovať v roku 2026 2 458
  7. Hodnotenie profesionála: Dovolenka v Katare plnom kontrastov 2 319
  8. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 2 091
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Kušnír: Prečo D2 každé ráno kolabuje
  2. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  3. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  4. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  5. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  6. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  7. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  8. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  1. Radko Mačuha: Takto sa to robí, do Šimečkovej matere. 21 370
  2. Vladimír Zervan: Ficov úpadok 14 747
  3. Ivan Mlynár: Pán Peter Tkačenko, na samozvaného šerifa sa hráte vy a nie Štefan Hamran. 11 610
  4. Daniel Guľaš: Všetko dobré, Ľuboš. 9 681
  5. Ivan Čáni: Kolaborant a vlastizradca Blaha sa už aj strihá kvôli Rusom. 9 385
  6. Jaroslav Liptak: Kto stojí za 708 firmami? Robert Fico? Nie... hádajte znova. Kto je pani Ficová? 9 039
  7. Otilia Horrocks: Keď Monika Beňová moralizuje z miesta pre ZŤP 7 570
  8. Rastislav Puchala: Veľký deň slovenskej diplomacie 6 722
  1. Radko Mačuha: Verejné záchody už chráni Ústava Slovenskej Republiky.
  2. Tupou Ceruzou: Neotravujte
  3. INESS: Socializmus skončil, ale láska k štátnemu stále žije
  4. Tupou Ceruzou: Iný
  5. Věra Tepličková: Keď zavolá rodina, vycestuje Martina
  6. Karol Galek: 5 klamstiev ministerky Sakovej o energopomoci
  7. Marian Nanias: Unikátna jadrová investícia – Turecká JE Akkuyu.
  8. Radko Mačuha: Aj hnutie Republika číta SME.
SkryťZatvoriť reklamu