SME

September už neplatí. Termín dostavania električkovej trate v Petržalky je otázny

Nejasné je aj spustenie Jantárovej cesty a križovatiek Betliarska a Lietavská.

Stavbári pokračujú vo výstavbe električkovej trate v bratislavskej Petržalke na Jantárovej ceste 25. januára 2024.Stavbári pokračujú vo výstavbe električkovej trate v bratislavskej Petržalke na Jantárovej ceste 25. januára 2024. (Zdroj: TASR/Miroslav Košírer)

BRATISLAVA. Výstavba predĺženia električkovej trate do bratislavskej Petržalky mala byť podľa posledných informácií magistrátu z konca minulého roka ukončená v septembri 2024.

Aktuálne mesto neuvádza termín predpokladaného ukončenia stavby.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Naďalej platí, že robíme všetko preto, aby projekt predĺženia električkovej trate v Petržalke bol hotový čo najskôr," uviedol hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Opätovné spustenie Jantárovej cesty a križovatiek Betliarska a Lietavská podľa neho závisí od viacerých premenných, najmä však od priaznivých klimatických podmienok.

SkryťVypnúť reklamu

„Zhotoviteľ robí všetko pre to, aby bola premávka v tomto úseku obnovená čím skôr, predpokladáme termín marec 2024," spresnil hovorca.

Čo sa týka prác na združenom moste na Rusovskej ceste, realizujú mostnú výstuž a debnenie CETRIS doskami, v úseku Romanova – Bosákova robia výkopové práce pre budúcu oddelenú cyklotrasu.

„V časti trate medzi Pajštúnskou a Šintavskou prebieha ukladanie antivibračnej rohože a armovacej výstuže, pri zlepšení počasia budeme pokračovať s upevňovaním a betónovaním koľajníc," poznamenal Bubla.

Na konci trate, v časti Janíkov dvor, realizujú vodovodnú a kanalizačnú prípojku do meniarne Panónska, kompletáže elektroinštalácií a osvetlenia do oboch meniarní aj budovy zázemia pre vodičov.

„Na hale dennej kontroly a ošetrenia realizujeme opláštenie oceľovej konštrukcie a ležaté rozvody kanalizácie," doplnil. Realizujú tiež rezanie stien pod mostom Panónska.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  2. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  3. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  4. Prvý mobil: míľnik dôvery medzi rodičom a dieťaťom
  5. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  6. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  7. Na potulkách chuťami: od zemiakov po syry, všetko je doma
  8. Rozvrh hodín s kalendárom prázdnin v denníkoch SME a Korzár
  1. Po mape s EUROVIA SK: Objavujeme Spiš a Gemer
  2. Ako prežije váš biznis? Rozhodnú tieto 3 kroky
  3. Nie je to len ihrisko: V K Parku deti opäť nájdu radosť z pohybu
  4. Hodnotenie profesionála: Maldivské rezorty do hodiny od letiska
  5. Jesenné tvorenie pre krajší domov aj nápaditý šatník
  6. Na Slovensku sú lídrom. Málo sa u nás stavia
  7. AL-AUTO dokazuje, že špičkový autoservis môže byť women-friendly
  8. Naši starí rodičia si peniaze zakopávali do zeme
  1. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia 6 767
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať 6 215
  3. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 5 895
  4. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 5 074
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 861
  6. Prvý mobil ako skúška dôvery medzi rodičom a dieťaťom 4 497
  7. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 3 499
  8. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac? 2 997
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Kušnír: Prečo D2 každé ráno kolabuje
  2. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  3. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  4. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  5. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  6. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  7. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  8. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  1. Pavol Návrat: Žiadosť občanov Slovenskej republiky o zlúčenie s Českou republikou 65 368
  2. Rado Surovka: Matovičove bomby sú späť 12 292
  3. Radoslav Záhumenský: Rozhľadňa, ktorú takmer nikto nepozná, a pritom z nej Malá Fatra ukazuje svoju pravú krásu! 9 513
  4. Monika Albertiová: SLOVENSKOOO! A je to tu! Nenávisť a tuposť 8 462
  5. Tomáš Csicsó: Ako školy vyberajú výpalné od študentov 6 245
  6. Daniel Guľaš: Svetový šašo 6 026
  7. Ján Valchár: Ešte jeden večerný blog 5 021
  8. Rudolfa Vallová: Hrmelo už dávno, no Booking.com sa neobával 4 374
  1. Marcel Rebro: Drony ako oči a zbraň pechoty: Reportáž z bojových pozícií AZOV
  2. Roman Kebísek: Clementisová: Po poprave manžela jeho popol vysypali do stoky
  3. Věra Tepličková: Má to ťažké Kamenický...
  4. Věra Tepličková: ... a voľ nebyť, ako byť otrokom
  5. Igor Pogány: Nano Banana: Nová AI od Google premení vaše fotky na realitu (a splní sny)
  6. Marian Nanias: Jadrové zariadenia, doteraz použité na Mesiaci.
  7. Post Bellum SK: Začiatok konca pre desaťtisíce slovenských Židov: 9. september 1941
  8. Radko Mačuha: Pre Ficových šimpanzizantov.
SkryťZatvoriť reklamu