BRATISLAVA. Tender Bratislavskej integrovanej dopravy (BID) na nový dizajn má víťaza. V tlačovej správe o tom informuje hovorkyňa BID Eva Vozárová.
„Do tendra sa zapojili tri agentúry a jeho víťazom sa stala agentúra CORE4 Advertising, ktorá už na realizácii zadania pracuje," uviedla.
Nový dizajn manuál zjednotí všetky grafické prvky na cestovných poriadkoch, piktogramoch, označeniach liniek, informačných systémoch, reklamných a propagačných materiáloch. Realizácia a prvé výstupy projektu sa očakávajú v priebehu októbra.
V júni vyhlásila BID - organizátor Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji (IDS BK) výberové konanie na agentúru, ktorá vytvorí ideové riešenie pre novú vizuálnu identitu integrovanej dopravy. Víťazný návrh zaujal kvalitou spracovania, kreativitou a celkovou komplexnosťou.
„Tento návrh najviac zodpovedal predstavám a požiadavkám stanoveným v súťaži. Víťazná agentúra zároveň predložila ponuku s najnižšou cenou," doplnila generálna riaditeľka BID Zuzana Horčíková a dodala, že potreba uceleného dizajn manuálu je dôležitá pre zabezpečenie prevádzky a celkového rozvoja IDS BK, ktorý spája rôzne druhy dopravy na území hlavného mesta a v blízkom regióne.
„Predovšetkým z pohľadu cestujúcich je dôležité dať systému jednotnú identitu," uzavrela.