SME

Práce na zvyšných úsekoch D4 a R7 sú v podstate dokončené, potvrdil zhotoviteľ

Na prepojenie D1 s D4 si musia vodiči počkať niekoľko rokov,

Výstavba križovatky Rača na úseku diaľnice D4 Bratislava východ.Výstavba križovatky Rača na úseku diaľnice D4 Bratislava východ. (Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Zvyšné práce na troch chýbajúcich úsekoch diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 v Bratislave a okolí v dĺžke zhruba 18 kilometrov sú v podstate dokončené.

Pre agentúru SITA to v stredu potvrdila spoločnosť D4R7 Construction, s. r. o., ktorá je hlavným zhotoviteľom nultého (juhovýchodného) obchvatu hlavného mesta na D4 a priľahlej R7 v celkovej dĺžke 59 kilometrov v rámci PPP projektu.

"Zostávajúce úseky vozoviek budú pripravené na použitie v priebehu konca augusta a septembra 2021. Tešíme sa na potvrdenie ministerstva dopravy, aby sme súčasne otvorili tieto úseky vozoviek pre dopravu a verejnosť," uviedol zhotoviteľ o dokončení posledných úsekov D4 a R7.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zároveň tvrdí, že časť úseku R7 z Bajkalskej ulice po križovatku Bratislava, Juh je možné otvoriť aj bez toho, aby bola úplne dokončená križovatka Nivy (Prievoz), kde sa začína táto časť R7. "Očakávame, že úsek R7 z Bajkalskej bude pripravený na použitie začiatkom septembra. Pokiaľ to potvrdí ministerstvo dopravy, môže byť súčasne otvorený aj pre premávku," dodala spoločnosť D4R7 Construction.

Na uvedenie do prevádzky čakajú úseky D4 Bratislava, Jarovce - Bratislava, Juh, vrátane dunajského súmostia s hlavným Lužným mostom, ako aj D4 Bratislava, Východ - Bratislava, Rača a R7 Bratislava, Nivy - Bratislava, Juh. V prevádzke sú už úseky v dĺžke takmer 41 kilometrov - R7 Bratislava, Juh - Šamorín, Západ - Holice spolu s časťou D4 Bratislava, Juh - Bratislava, Podunajské Biskupice od júla 2020 a D4 Bratislava, Podunajské Biskupice - Bratislava, Vrakuňa - Bratislava, Východ od vlaňajšieho novembra, resp. od februára tohto roka. Trasy D4 a R7 sa prepájajú v križovatke Bratislava, Juh.

Na prepojenie D1 s D4 si musia vodiči počkať niekoľko rokov, pravdepodobne najskôr do roku 2024, v závislosti od trvania verejného obstarávania a výstavby napájacích vetiev.

SkryťVypnúť reklamu

Národná diaľničná spoločnosť, a. s. zatiaľ pripravuje súťaž na tieto práce v rámci plánovaného rozšírenia úseku D1 Bratislava - Triblavina. Prepojenie D1 a D4 by podľa predpokladov NDS mohlo byť realitou približne po dvoch rokoch od začiatku týchto prác.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. dm podporila sumou 6 475 eur realizáciu projektu Základnej školy
  2. Na zdraví záleží
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  6. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  7. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  8. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 172
  2. Každý piaty zomrie 8 993
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 778
  4. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 7 332
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 804
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 733
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 509
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 2 806
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  2. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  3. Irena Šimuneková: Čriepky z Bratislavy - Keď utícha ruch veľkomesta...
  4. Radko Mačuha: Ako fénix z popola.
  5. Radko Mačuha: Praskliny na Bratislavskom hrade.
  6. Radko Mačuha: Budova, ktorá dala celému námestiu skutočný význam. (cyklus Bratislavská krutosť)
  7. Ľuboš Vodička: Prešporskí báječní muži na lietajúcich strojoch: Ján Bahýľ
  8. Radko Mačuha: Prešporská kasáreň maľovaná (cyklus Bratislavská krutosť)
  1. Elena Antalová: Vídala som iného Danka s ochrankou 25 218
  2. Peter Kysela: BUM. A je to tu. 21 765
  3. Ivan Čáni: Tomáško od Tarabov, aj ja som bol „bezdomovcom zasypaným exekúciami“ ako riaditeľ RTVS. 20 722
  4. INEKO: Ambulantní lekári zarábali v roku 2022 v priemere 4 836 eur – najviac pediatri, gynekológovia a všeobecní pre dospelých, najmenej kožní a internisti 16 670
  5. Marek Mačuha: Problém zvaný Tipos 13 778
  6. Ján Šeďo: V roku 1982 som sa stretol s mechom udretým, on stále žije ? 11 160
  7. Ján Šeďo: Súhlasím s Tarabom, problémy začínajú, jeden už nakupuje v L. Mikuláši. 9 367
  8. Ľuboš Dobrota: Spolupracujú s cudzími tajnými službami? 8 758
  1. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  2. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 75. - V roku 1913 objavil Boris Vilkitský posledné súostrovie na Zemi - Severnú Zem
  4. Post Bellum SK: Pri vysídľovaní na nich v Budapešti kričali: vlastizradcovia!
  5. Yevhen Hessen: Založenie kryptomenovej spoločnosti: kľúčové kroky a úvahy
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 74. - Podmorská expedícia Huberta Wilkinsa na severný pól - 1931
  7. Yevhen Hessen: Zákulisie vydávania: požiadavky a postup
  8. Monika Nagyova: Muži s kyticami, kde že ste?
SkryťZatvoriť reklamu