SME

Práce na zvyšných úsekoch D4 a R7 sú v podstate dokončené, potvrdil zhotoviteľ

Na prepojenie D1 s D4 si musia vodiči počkať niekoľko rokov,

Výstavba križovatky Rača na úseku diaľnice D4 Bratislava východ.Výstavba križovatky Rača na úseku diaľnice D4 Bratislava východ. (Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Zvyšné práce na troch chýbajúcich úsekoch diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 v Bratislave a okolí v dĺžke zhruba 18 kilometrov sú v podstate dokončené.

Pre agentúru SITA to v stredu potvrdila spoločnosť D4R7 Construction, s. r. o., ktorá je hlavným zhotoviteľom nultého (juhovýchodného) obchvatu hlavného mesta na D4 a priľahlej R7 v celkovej dĺžke 59 kilometrov v rámci PPP projektu.

"Zostávajúce úseky vozoviek budú pripravené na použitie v priebehu konca augusta a septembra 2021. Tešíme sa na potvrdenie ministerstva dopravy, aby sme súčasne otvorili tieto úseky vozoviek pre dopravu a verejnosť," uviedol zhotoviteľ o dokončení posledných úsekov D4 a R7.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Zároveň tvrdí, že časť úseku R7 z Bajkalskej ulice po križovatku Bratislava, Juh je možné otvoriť aj bez toho, aby bola úplne dokončená križovatka Nivy (Prievoz), kde sa začína táto časť R7. "Očakávame, že úsek R7 z Bajkalskej bude pripravený na použitie začiatkom septembra. Pokiaľ to potvrdí ministerstvo dopravy, môže byť súčasne otvorený aj pre premávku," dodala spoločnosť D4R7 Construction.

Na uvedenie do prevádzky čakajú úseky D4 Bratislava, Jarovce - Bratislava, Juh, vrátane dunajského súmostia s hlavným Lužným mostom, ako aj D4 Bratislava, Východ - Bratislava, Rača a R7 Bratislava, Nivy - Bratislava, Juh. V prevádzke sú už úseky v dĺžke takmer 41 kilometrov - R7 Bratislava, Juh - Šamorín, Západ - Holice spolu s časťou D4 Bratislava, Juh - Bratislava, Podunajské Biskupice od júla 2020 a D4 Bratislava, Podunajské Biskupice - Bratislava, Vrakuňa - Bratislava, Východ od vlaňajšieho novembra, resp. od februára tohto roka. Trasy D4 a R7 sa prepájajú v križovatke Bratislava, Juh.

Na prepojenie D1 s D4 si musia vodiči počkať niekoľko rokov, pravdepodobne najskôr do roku 2024, v závislosti od trvania verejného obstarávania a výstavby napájacích vetiev.

SkryťVypnúť reklamu

Národná diaľničná spoločnosť, a. s. zatiaľ pripravuje súťaž na tieto práce v rámci plánovaného rozšírenia úseku D1 Bratislava - Triblavina. Prepojenie D1 a D4 by podľa predpokladov NDS mohlo byť realitou približne po dvoch rokoch od začiatku týchto prác.


Nové realitné projekty

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  3. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  4. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  5. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  6. Plátené tašky a opakované použitie
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  1. Zober loptu, nie mobil. Cieľom je prepojiť úspešných športovcov
  2. Čo vám hrozí, keď si neliečite alergiu
  3. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  6. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  7. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  8. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  1. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku 16 886
  2. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 5 463
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť 5 222
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 574
  5. Plátené tašky a opakované použitie 3 837
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 168
  7. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 3 129
  8. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 2 851
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Janka Bittó Cigániková: Šialený zákon na ochranu kňazov schválený. Od 1. júla ich musia pustiť všade - aj na gynekologické a detské oddelenia 72 695
  2. Jozef Varga: Dvoje kruhy pod očami, bledý ako stena, aj takto dnes vyzerá Fico... 25 746
  3. Jozef Černek: Sprevádzal som Putinovcov – keď zistili, že ich kamoši z Maďarska chcú obsadiť aj Slovensko, stíchli 12 163
  4. Ivan Čáni: Tibor Gašpar a oni – učebnicový „vzor“ morálky, čestnosti, spravodlivosti. 12 154
  5. Ján Valchár: Ukrajinský darček na ruský deň detí (alebo ako spáliť ruskú flotilu zo záhradného domčeka) 11 028
  6. Martin Fronk: Zabudnuté kúpele ožili: Ako dobrovoľníci premenili ruinu na lesný raj 9 067
  7. Marcel Rebro: Sexuálne násilie Červenej armády pri oslobodzovaní Európy 6 269
  8. Elena Antalová: Pani riaditeľka STVR, to Vy? 5 600
  1. Radko Mačuha: Tak sme si vyštrngali deň pracovného nasadenia.
  2. Věra Tepličková: Viete, kto sú Machaláni?
  3. Radko Mačuha: Bože, asi preto, že je to vzácne?
  4. Věra Tepličková: Keď Eštok nevie, čí je, Danko chce mať pokoj na ceste za stolicou a Fico hrá vabank...
  5. Radko Mačuha: Demilitarizácia Ruska cez joystick.
  6. Radko Mačuha: Veď na východe nič nieje.
  7. Yevhen Hessen: Ukrajinská komunita na Slovensku a dejiny kultúrnych väzieb
  8. Marcel Rebro: Deň detí bez otcov a s ruskými dronmi nad hlavou
SkryťZatvoriť reklamu