Belgickú nákladnú loď, ktorá od soboty večera blokovala plavbu na Dunaji, v nedeľu po 17. hodine uvoľnili. Havarovanú loď sa bez úspechu pokúšali pracovníci Štátnej plavebnej správy uvoľniť počas noci zo soboty na nedeľu. Podarilo sa to, až keď sa do prác zapojili dva remorkéry, ktoré loď odviezli do prístavu. Situáciu komplikovalo aj ďalšie plavidlo, ktoré bolo pripútané k lodi. Pre haváriu bola na Dunaji na necelých 24 hodín prerušená lodná doprava. Na otázku, aké škody spôsobilo prerušenie dopravy na rieke, odpovedal riaditeľ Štátnej plavebnej správy Ján Juria, že zatiaľ sa škody vyčísľujú. Kapitán lode dnes podá správu o nehode.
Asi 110 metrov dlhé nákladné plavidlo nabehlo pri športovom prístave na plytčinu a stočilo sa rovno do plavebnej dráhy. Nik z posádky lode nebol zranený.
Pri uvoľnovacích prácach došlo na mieste havárie k zmene riečneho dna. Štátna plavebná správa uskutoční dnes v tejto súvislosti nové merania hĺbky. Dunaj je však už plne priechodný a plavba je bez obmedzení.
Posledná vážna nehoda lode na bratislavskom úseku Dunaja sa stala v marci 2002. Vtedy vrazil rakúsky remorkér Grafenstein do pilierov Starého mosta. Remorkér plával v noci proti prúdu Dunaja, no neodhadol svoje sily. Pod mostom už nestačil čeliť silnému prúdu, zastal a vzpriečil sa medzi dvoma piliermi. Vzápätí sa začal potápať jeden z tlačných člnov. Posádka sa snažila manévrovať, no z remorkéra sa medzitým odtrhol ďalší tlačný čln - prázdny, priviazaný naboku. Neovládaný plával po Dunaji, v prístavisku narazil do dvoch tankovacích stanovíšť, pontónov, kde kotvia lode. Starý Most bol po nehode dlhší čas uzavretý a skúmalo sa, či havária nepoškodila jeho statiku. Pri odstraňovaní následkov havárie bola opravená lávka pre chodcov - železobetónové dielce vymenili za drevené. Piliere mosta si nakoniec nevyžiadali výmenu - len nový obklad.