SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Developer predložil zámer na výstavbu Nového Istropolisu

Projekt by mal stáť približne dvesto miliónov.

Nový IstropolisNový Istropolis (Zdroj: Immocap Group)

BRATISLAVA. Developer predložil na ministerstvo životného prostredia zámer na výstavbu projektu Nový Istropolis na Trnavskom Mýte v Bratislave za približne 200 miliónov eur. Vyplýva to z oznámenia v Informačnom systéme EIA/SEA.

"Navrhovaná činnosť predstavuje stavbu a prevádzku viacúčelového súboru pozostávajúceho z kultúrno-spoločenského centra, dvoch obytných budov, troch administratívnych budov a kongresového hotela s potrebným množstvom podzemných parkovacích miest pre obsluhu celej stavby," uvádza sa v zámere s tým, že neoddeliteľnou súčasťou návrhu nového viacúčelového súboru sú vysoko exponované verejné priestranstvá.

Skryť Vypnúť reklamu

Predpokladaný termín začatia výstavby je rok 2022, termín ukončenia prvej fázy rok 2025 a druhej fázy rok 2026.

Vlastníkom budovy Istropolisu a prislúchajúcich objektov je spoločnosť Immocap, ktorá chce objekt na Trnavskom mýte zmeniť na nové centrum so zeleňou a verejnými priestormi.

Nový Istropolis má mať multifunkčnú sálu, v ktorej bude možné organizovať rôzne typy podujatí naraz. Nové kultúrno-spoločenské centrum by malo mať kapacitu 3-tisíc miest na sedenie a 5-tisíc miest v kombinácii sedenie a státie.

K zachovaniu kultúrno-spoločenskej funkcie v priestore Istropolisu sa developer zaviazal už pri akvizícii v roku 2017 a k súčasnému zámeru dospel po analýzach a konzultáciách s organizátormi kultúrno-spoločenských podujatí, realizácii štúdií a auditov, návšteve referenčných projektov v zahraničí a uskutočnení medzinárodnej architektonickej súťaž.

Skryť Vypnúť reklamu

Nový Istropolis je jedným z adeptov na nové Národné kultúrne a kongresové centrum.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  8. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  9. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  10. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  1. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  2. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  3. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  4. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  5. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  6. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  9. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  10. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 28 127
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 25 443
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 510
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 11 246
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 7 986
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 7 700
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 566
  8. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 418
  9. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 413
  10. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 5 325
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu