SME
Štvrtok, 21. január, 2021 | Meniny má VincentKrížovkyKrížovky

Dopravný podnik zarobil na pokutách viac peňazí než za lístky

Výška vybraných pokút je dlhodobo na úrovni niečo vyše jedného milióna eur ročne.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: TASR)

Všetky články, ktoré informujú o mimoriadnych opatreniach a základných zdravotníckych informáciách o novom koronavíruse, budú na SME.sk odomknuté a prístupné pre každého. Považujeme to totiž za verejný záujem. Ak chcete podporiť novinárov a serióznu i overenú žurnalistiku, môžete tak urobiť kúpou predplatného →


BRATISLAVA. Dopravný podnik Bratislava (DPB) získal v uplynulých dňoch z výberu pokút viac peňazí ako z tržieb z predaja cestovných lístkov.

Pre TASR to potvrdil vedúci odboru marketingu a komunikácie DPB Matej Michlík s tým, že na niektorých linkách MHD nastala nie ojedinelá situácia, že vo vozidle bolo viac cestujúcich bez cestovného lístka ako s platným cestovným lístkom.

"Nie je to akceptovateľné. Výška vybraných pokút je dlhodobo na úrovni niečo vyše jedného milióna eur ročne a mesiace apríl a máj zatiaľ nie sú vo výskyte cestujúcich bez cestovného lístka výnimkou napriek tomu, že celkový počet cestujúcich je nižší," uviedol pre TASR Michlík.

Skryť Vypnúť reklamu

DPB vyvracia hoaxy o tom, že počas pandémie nového koronavírusu sa zrušili kontroly cestovných lístkov v bratislavskej MHD revízormi alebo že je cestovanie MHD bezplatné.

"DPB dopravuje cestujúcich s platným cestovným lístkom. Je preto prirodzené, že cestujúci, ktorí cestujú bez platného cestovného lístka, môžu byť pokutovaní. DPB nikdy nekomunikoval žiadne začatie, výkon a ani prerušenie výkonu prepravnej kontroly ('revízorov')," spresnil Michlík.

Tento hoax zaznamenal dopravca iba sprostredkovane. Na jeho informačné kanály sa obrátilo pár cestujúcich, ktorí si situáciu overovali. DPB ich však informoval, že ide o nezmysel

Všetko o koronavíruse a ochorení Covid-19

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  6. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  7. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  8. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  9. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  10. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  1. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  2. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  3. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  4. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  5. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  8. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  9. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  10. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 30 475
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 27 872
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 12 357
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 10 077
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 794
  6. Ohlúpli sme počas Covid roka? 8 327
  7. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 462
  8. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 523
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 253
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom? 5 017
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu