SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Ružinov žiada občanov o zodpovedné konanie aj informačnými tabuľami

Malo by pribudnúť zhruba 200, cielia na mladšie generácie.

Ilustračné fotoIlustračné foto (Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Bratislavský Ružinov apeluje na zodpovedné správanie v čase šíriaceho sa nového koronavírusu aj novými informačnými tabuľkami v rámci kampane Zostaň doma.

Na území mestskej časti by ich malo pribudnúť zhruba 200, cielené sú špeciálne na mladšie generácie.

"Išlo nám o to, aby sme vďaka spolupráci s organizátormi tejto kampane prepojili virtuálny svet a svet reálny. Ľudia ich (informačné tabuľky, pozn. TASR) na sociálnych sieťach zdieľajú, označia, že sa im páčia, ale aj tak idú na ihrisko zacvičiť si a mnohokrát aj bez rúška," uviedla riaditeľka komunikačného oddelenia miestneho úradu Tatiana Tóthová.

Skryť Vypnúť reklamu

Poznamenala, že samospráva musela v poslednom období riešiť viaceré prípady, keď sa pre pekné počasie začalo na niektorých miestach koncentrovať viac ľudí.

"Veľmi často sme museli riešiť, že ľudia chodievali na miesta, kde sa ich stretávalo viac, preliezali zamknuté ploty a brány na ihriská a strhávali tabuľky a pásky," zdôraznila Tóthová. Okrem detských ihrísk to ľudí ťahalo aj do parkov či k Štrkoveckému jazeru.

Na zodpovednosť na sociálnej sieti vyzýva aj ružinovský starosta Martin Chren. "Buďme zodpovední. To, ako sa dnes správame, vypovedá o tom, ako si vážime nielen seba, ale aj svojich blízkych, rodičov, susedov, deti," poznamenáva Chren.

Iniciatíva #ZOSTANDOMA vznikla pre to, aby sa "šírili informácie, nie vírus". Jej úlohou je podľa autorov povzbudzovať ľudí, aby sa správali zodpovedne, informovať o epidémii prostredníctvom jednoduchých odkazov a infografík a bojovať proti hoaxom.

Skryť Vypnúť reklamu

Grafické materiály a plagáty sú k dispozícii širokej verejnosti, organizáciám, inštitúciám, ako aj jednotlivým samosprávam. Sú v slovenskej, maďarskej a rómskej jazykovej mutácii.

Všetko o koronavíruse a ochorení Covid-19

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Prvá 2-stupňová akumulátorová snehová fréza na trhu
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  3. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  4. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  5. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  6. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  7. Zákazníkov čoraz častejšie zaujíma pôvod výrobkov, ktoré kupujú
  8. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku
  9. Historická revue: Kam sa podeli Kumáni, Valasi a iné etniká?
  10. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie
  1. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  2. Najobľúbenejšie auto Slovákov je opäť ŠKODA
  3. PLANEO Elektro funguje aj počas lockdownu - má akčný výpredaj
  4. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  5. MATADOR Group mení vizuálnu identitu značky
  6. Fokus očná optika sa stala exkluzívnym partnerom značky Nikon
  7. Turizmus za účelom estetickej chirurgie v čase pandémie
  8. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  9. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  10. Akčný výpredaj v PLANEO Elektro – to sú ceny nižšie až o 60 %!
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 22 370
  2. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 14 246
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 9 399
  4. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 461
  5. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 744
  6. Nakupujete online? Toto potrebujete vedieť 6 616
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 264
  8. Kvalitnej hydiny je na pultoch stále menej. Čo vlastne kupujeme? 6 100
  9. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 065
  10. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 5 966
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu