SME
Streda, 8. február, 2023 | Meniny má Zoja

Slovak Lines spúšťa novú linku medzi Bratislavou a Hainburgom

Dopravca vypraví každý deň jedenásť spojov.

Ilustračné foto. Ilustračné foto. (Zdroj: SME - Jozef Jakubčo)

BRATISLAVA. Autobusový dopravca spoločnosť Slovak Lines od 28. decembra 2019 spúšťa novú linku, ktorá má jazdiť medzi Bratislavou a rakúskym Hainburgom.

Dôvodom vytvorenia novej linky je snaha dopravcu vyjsť v ústrety stovkám Slovákov, ktorí žijú v pohraničí a do Bratislavy dochádzajú za prácou a do škôl, keďže od nového roka Dopravný podnik Bratislava ruší pravidelnú linku č. 901 do Hainburgu.

Informovala o tom hovorkyňa Slovak Lines Eva Vozárová.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Každý deň jedenásť spojov

Spoločnosť vypraví z Bratislavy do Hainburgu každý pracovný deň 11 spojov. Na novej komerčnej linke budú môcť cestujúci využiť všetky benefity, ktoré Slovak Lines svojim zákazníkom ponúka, ako je napríklad bezplatná wifi či pripravovaná možnosť platby kartou priamo v autobuse.

SkryťVypnúť reklamu

O prevzatie linky medzi Bratislavou a Hainburgom požiadala spoločnosť Slovak Lines bratislavský magistrát.

„Som rád, že linka medzi Hainburgom a Bratislavou zostane zachovaná. Tiež vítam, že Slovak Lines bude reagovať na požiadavky obyvateľov," povedal starosta Hainburgu Helmut Schmid.

Okrem autobusovej stanice Mlynské Nivy má nová linka v rámci Bratislavy zastavovať v termináli Most SNP alebo na Einsteinovej ulici.

Na rakúskej strane môžu cestujúci využiť dve zastávky v obci Wolfsthal, v samotnom Hainburgu môžu nastúpiť na piatich miestach.

„Spoločnosť Slovak Lines teší, že prispela k tomu, aby autobusové spojenie medzi Bratislavou a Hainburgom zostalo zachované. Túto autobusovú linku vnímame ako prirodzené doplnenie našej ponuky autobusových spojení Slovenska s Rakúskom,“ povedal generálny riaditeľ spoločnosti Pavol Labant.

SkryťVypnúť reklamu

Prvý spoj už o piatej ráno

Prvá ranná linka pôjde z Bratislavy už o 5:00 a prvý spoj z Hainburgu o 5:35 hod. Posledný spoj z Bratislavy je naplánovaný krátko po ôsmej hodine večer a naopak z Hainburgu pred deviatou večer.

„Prevádzku linky a jej využitie budeme podrobne analyzovať a v krátkom čase vieme prispôsobiť cestovný poriadok pre spokojnosť čo najväčšieho počtu cestujúcich,“ dodal Pavol Labant.

Trasa dlhá 23 kilometrov má spolu s desiatimi zastávkami trvať autobusom 32 minút.

„Linka bude prevádzkovaná v komerčnom režime, nebude teda finančne dotovaná žiadnym partnerom zo štátnej ani verejnej správy. Výška cestovného odzrkadľuje reálne náklady na prevádzku linky. Pre pravidelných cestujúcich sme pripravili zvýhodnené ponuky, a to vo forme týždenných a mesačných lístkov, ktoré pribudnú neskôr,“ dodal Pavol Labant.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka
  2. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  3. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  4. INDEX: Prečo stále nemáme diaľnicu do Košíc
  5. Vyšlo februárové Doma v záhrade
  6. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu
  7. Turisti ešte v Egypte neobjavili veľa miest, hovorí delegátka
  8. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model
  1. Chýbajúce zuby? Toto je trvácne riešenie, ktoré nebolí
  2. Na bezpečnom internete záleží
  3. Ako vyzerá inteligentný bytový dom? Tajomstvo je v technológiách
  4. Podporujme imunitu aj vysokočistým beta glukánom
  5. Môjobchod posilňuje svoju pozíciu v Košickom kraji
  6. Európu sužuje chrípka nebývalých rozmerov. Ako sa chrániť?
  7. Nový diel komiksu Posledný Follower v denníku SME
  8. O2 predstavilo novú generáciu O2 Paušálov
  1. Ktorá banka dvíha úroky na termiňáku? A čo pre to treba spraviť? 9 823
  2. Dom postavený z konope? Nápad, ktorý si zaslúžil envirocenu 3 651
  3. Dodajte vašej pokožke šťavu 3 260
  4. Ako skĺbiť remeslo a moderné technológie? Inšpirujte sa Bajkery 1 046
  5. Chýbajúce zuby? Toto je trvácne riešenie, ktoré nebolí 1 046
  6. Wüstenrot aktívne čelí výzvam trhu a mení svoj obchodný model 644
  7. Šetriť energiu sa oplatí. Špecialisti poradili, ako na to 579
  8. McDonald's opäť medzi lídrami v ankete Najzamestnávateľ roka 565
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Metropolitný inštitút Bratislavy: Umenie vo verejnom priestore by nemali nahrádzať vyprázdnené atrakcie
  2. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  3. Oskar Kaman: Ako magistrát (ne)získal 1,6 milióna eur do rozpočtu
  4. Michal Feik: Zmena klímy v mestách. Výsledky prieskumu obyvateľov
  5. Róbert Thomas: Budíček! Vstávajte, prišli smetiari
  6. Martin Gajdoš: Prečo sa o trhovisko na Žilinskej oplatí bojovať?
  7. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave
  8. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  1. Peter Sarkocy: 4 dôvody prečo by som si už nekúpil Škodu Enyaq 29 908
  2. Štefan Vrátny: Pohľad zvonku na Budajove vzťahy s ŠtB 17 543
  3. Juraj Kumičák: Ako Rusi veľkú vojnu vyhrali... (časť Vb - bludy a klamstvá) 8 737
  4. Richard Sulík: Ako sme vyriešili najväčší problém tejto krajiny a teraz ponúkame reštart 8 549
  5. Jana Melišová: Vdýchava drevu nový život a dušu 4 605
  6. Rastislav Jusko: Krvavá minulosť komunistickej prokuratúry. Je nám súdené prežiť ju znova? 3 484
  7. Igor André: Dve poznámky ku „rómskemu Kanaánu“ vo Veľkej Británii 2 511
  8. Ľudmila Križanovská: Veľká Británia a USA sú najväčšie zlo na svete 2 501
  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Východniarom tu čas beží rýchlejšie
  2. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 56. - Arktída - Edmund Hillary, Neil Armstrong a ich výlet na severný pól (1985)
  3. Jiří Ščobák: Bude rok 2023 na Slovensku ekonomicky príjemný? Aká bude inflácia na konci roka?
  4. Martina Hilbertová: Keď prišla na Slovensko, nechcela žiť. Pomohlo jej divadlo
  5. Monika Nagyova: Plesy nie sú pre singles
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 55. - Antarktída - Ako sa vydali Vivian Fuchs a Edmund Hillary naprieč Antarktídou (1955-1958)
  7. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Potuluje sa tu starý blázon
  8. Jiří Ščobák: Je nový II. pilier dlhodobo udržateľný? Ktoré zmeny sú pozitívne a ktoré negatívne?
SkryťZatvoriť reklamu