SME
Streda, 1. december, 2021 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Trasa linky 133 sa upraví, konečnú bude mať pri Malej scéne

Na cestujúcich čaká aj ďalšie skrátenie intervalov električiek.

BRATISLAVA. Od 1. októbra chce Dopravný podnik Bratislava (DPB) skrátiť trasu autobusovej linky 133 pre rozsiahle dopravné zápchy na bratislavskom nábreží.

Bude premávať z Dlhých dielov len po zastávku Malá scéna, avšak zastaví aj v centre mesta na zastávke Námestie Ľ. Štúra.

Ako o tom informoval DPB na sociálnej sieti, chystajú vylepšenie dopravy na Dlhé diely a takisto dosiahli aj ďalšie skrátenie intervalov električiek. Na dôležitých tratiach jazdia električky v intervale dve minúty.

Linka 133 bude mať po novom konečnú na zastávke Malá scéna, blízko nákupného centra Eurovea.

Skryť Vypnúť reklamu

Ušetrí tým takmer päť minút cestujúcim, ktorí na tento spoj čakajú na Dlhých dieloch.

Dopravný podnik však odporúča popri linke 133 využiť pri ceste do mesta kombináciu trolejbusu 33 a električky X6. "Električka nikdy neuviazne v zápchach a jazdí každé tri minúty," uviedli na sociálnej sieti.

O niekoľko mesiacov by malo dopravu na Dlhé diely zlepšiť vybudovanie špeciálneho prestupného terminálu pri Riviére. Ten má zlepšiť prestupy medzi električkami a trolejbusmi, ktoré zastavia hneď vedľa seba, preto cestujúci nebudú musieť prebiehať cez križovatku.

Dopravný podnik považuje električky za kľúčovú dopravu v hlavnom meste. Prvou traťou, kde vyskúšali zhustiť električkovú premávku a skrátiť intervaly vypravovania električiek, je račianska radiála, kde v rannej špičke zvýšili počet spojov na dvojnásobok. Za hodinu cez túto radiálu prejde 30 spojov.

Skryť Vypnúť reklamu

Častejšiu premávku električiek chcú zaviesť aj v Karlovej Vsi, a to hneď po dokončení rekonštrukcie karloveskej radiály. Rovnako čaká zhustenie spojov električiek aj Petržalku, a to po predĺžení električkovej trate až na jej koniec.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  2. Krízové balíčky pre ohrozené domácnosti
  3. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije?
  4. Desať dôvodov, prečo študovať na Trnavskej univerzite
  5. Buďte v najlepšej spoločnosti!?
  6. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  7. PRIESKUM: Slováci prezradili, čo by mal spĺňať dokonalý smartfón
  8. Výhody najväčšej obchodnej siete objavuje aj verejný sektor
  9. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť
  10. Na nové auto sa neoplatí čakať. Trhu kraľujú jazdené
  1. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  2. Zázračné účinky Arónie na zdravie
  3. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie
  4. Granátové jablko prekvapí vás chuťou i aktívnymi látkami
  5. dm a jej zákazníci podporili vznik 15 vzdelávacích centier
  6. Anketu Elektromobil roka 2021 ovládla ŠKODA
  7. Prvé bezbariérové fitko vo Zvolene otvára ZŤP cestu k športu
  8. Zmeny v systéme revíznych postupov
  9. Compliance – kto by mal byť zodpovedný?
  10. Tabaková mládež. Čo s ňou?
  1. Odsťahovali sa na lazy i do dodávky. Ako sa tam žije? 29 982
  2. Spokojnosť je daná geneticky. Dá sa však zmeniť 15 301
  3. 8 skutočných celebrít. Tieto mozgy ovplyvňujú, ako budeme žiť 11 856
  4. Pohľad do histórie. Kedy sme sa mali lepšie ako dnes? 7 631
  5. Ako si zvýšiť penziu aj s priemerným platom? 7 329
  6. Strava ani spánok nie sú dôležité, ak pri tom dýchame zlý vzduch 5 694
  7. ARÓNIA - najsilnejšia prírodná prevencia proti koronavírusu 5 547
  8. Petra Vlhová: Prvýkrát v živote som urobila veľké rozhodnutie 2 874
  9. Karnozín – účinná látka s obrovským potenciálom 2 671
  10. Volkswagen predstavuje ďalší elektrický model 2 533
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Anton Sládek: Dunaj XIII. Most Apollo a okolo
  2. Matej Vagač: Ukradnutý verejný priestor. V Horskom parku sú porušené vlastnícke práva.
  3. Anton Sládek: Bratislava - Heydukova ulica
  4. Anton Sládek: Bratislava - budova bývalej sociálnej poisťovne na Bezručovej - interiér
  5. Anton Sládek: Bratislava - Klemensova ulica
  6. Martin Pekár: Prečo limit 130 km/h život v Bratislave nezlepší
  7. Anton Sládek: Spomienka na továreň Gumon
  8. Anton Sládek: Príjemné detaily na Radlinského ulici
  1. Radovan Kazda: Poslanec Blaha a jeho fašisti 11 326
  2. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook 8 660
  3. Jozef Sitko: Pani prezidentka, jej priateľ a jej exporadca Leško 7 893
  4. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529? 5 037
  5. Věra Tepličková: Ako chutí moc alebo Ak budeme dobrí, dostaneme limetku 4 966
  6. Tereza Krajčová: Anglický denník: 18. Najväčší strašiak návratu zo zahraničia? Slovenská mentalita 4 192
  7. Jozef Drahovský: Zákon o bočnom odstupe medzi vozidlom a cyklistom dopadol ako na Slovensku 4 153
  8. Tomáš Sedliačik: Ako sa baviť s konšpirátorom 3 975
  1. Pavol Koprda: Očkovacie hoaxy Ľuboša Blahu odstránil Facebook
  2. Pavol Koprda: Infekčnejší a možno ešte nebezpečnejší. Čo zatiaľ vieme o mutácii vírusu B.1.1.529?
  3. Juraj Hipš: Zvýšenie platov učiteľov na hygienické minimum nezvýši kvalitu vzdelávania, tvrdí analytik.
  4. Lucia Šicková: Poučenia z herného biznisu 3: Viem vyhrať, aj keď mi rozdali horšie karty, ako ostatným
  5. Juraj Hipš: Prorektor UK: Novelu treba stiahnuť a začať na nej pracovať odznova
  6. Karolína Farská: Dokedy bude koalícia fackovacím panákom Sme rodina?
  7. Juraj Hipš: Učiteľ Čapek: Niektorí učitelia sú machri. Od hodín svojho syna som sa skoro nevedel odlepiť
  8. Milota Sidorová: Pokrivené dáta vytláčajú ženy z pozornosti. Takto to môžeme zmeniť
Skryť Zatvoriť reklamu