SME

Zmenu cestovných poriadkov električiek možno ponechajú natrvalo

Námestie SNP a Kamenné námestie by mohli zostať prestupnými uzlami.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: Archív SME)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Veľká zmena v cestovných poriadkoch a trasách električiek, ktorá platí v Bratislave od 22. júna v súvislosti so začatím prác na modernizácii Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály, potrvá dlhšie a možno bude platiť natrvalo.

Bratislavský magistrát pre TASR uviedol, že zvažuje všetky možnosti, či už návrat dotknutých električkových liniek do svojich pôvodných trás, ponechanie zmeny v cestovných poriadkoch a trasách natrvalo s tým, že Námestie SNP a Kamenné námestie zostanú prestupnými uzlami pre električkovú dopravu.

SkryťVypnúť reklamu

Isté však je, že aktuálna električková zmena potrvá dlhšie než do konca septembra. Dôvodom je aj to, že došlo k zdržaniu prác pri modernizácii Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály. Maximálne zdržanie prvej etapy očakáva mesto do konca októbra. Ukončená mala byť pritom do konca septembra. Ani po októbri sa však nevrátia dotknuté električkové linky do svojich pôvodných trás.

"Po ukončení prvej etapy prác na Karloveskej radiále je pripravená rekonštrukcia jedného úseku na Račianskej radiále a minimálne počas tejto rekonštrukcie zostane súčasné trasovanie liniek. Pretože rovnako ako na zastávke Molecova, ani na Račianskej radiále nebude počas rekonštrukcie sprístupnené obratisko električiek a všetky obojsmerné električky, ktoré teraz obsluhovali zastávku Molecova, sa presunú do Rače," povedal pre TASR hovorca Bratislavy Peter Bubla. Podotkol, že bez týchto električiek nie je možné zmeniť trasovanie liniek do pôvodného stavu.

SkryťVypnúť reklamu

Zmenu trasovania takmer všetkých električiek v Bratislave si od 22. júna vyžiadalo spustenie modernizácie Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály. Nové trasovanie liniek znamená, že pokiaľ cestujúci cestuje medzi dvoma vzdialenejšími mestskými časťami, je to spravidla s jedným prestupom. Hlavným prestupným uzlom je Kamenné námestie a Námestie SNP.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  2. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  3. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  4. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  5. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  6. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  7. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  8. Na Marka oharka do jarka
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 37 341
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 779
  3. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 428
  4. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 8 274
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 6 439
  6. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 5 569
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 4 573
  8. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 4 449
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 104 553
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 459
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 78 217
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 783
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 14 980
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 592
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 941
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 737
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  5. Tupou Ceruzou: Businessman
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu