SME

Eurovea 2 s mrakodrapom môže pokračovať v povoľovacom procese

Odvolania voči developerskému projektu v územnom konaní boli zamietnuté odvolacím orgánom.

Vizualizácia pohľadu zo Starého mosta na Polyfunkčný súbor Eurovea II.Vizualizácia pohľadu zo Starého mosta na Polyfunkčný súbor Eurovea II. (Zdroj: SITA)

BRATISLAVA. Odvolania voči developerskému projektu Eurovea 2 v územnom konaní boli zamietnuté odvolacím orgánom.

TASR o tom informoval investor J&T Real Estate s tým, že v najbližších dňoch nadobudne územné rozhodnutie, v rozsahu komplexu šiestich stavieb, právoplatnosť.

Projekt Eurovea 2, v rámci ktorého má na ľavom brehu Dunaja vyrásť prvý mrakodrap v Bratislave, tak môže pokračovať v povoľovacom procese.

Developer deklaruje, že postupuje v zmysle príslušných zákonov a strategických materiálov mesta

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Vnímame to tak, že zásahy do priebehu povoľovacieho procesu, ktoré náš postup spochybňovali, môžu mať rôznu motiváciu. Preto sme naďalej za otvorenú komunikáciu, či už s magistrátom, mestskou časťou a Bratislavčanmi," tvrdí výkonný riaditeľ J&T Real Estate Pavel Pelikán. Projekt čaká ešte získanie viacerých stavebných povolení.

Prípravné práce sa však už realizujú a v súčasnosti sa odstraňuje environmentálna záťaž. Cieľom investora je komplexné riešenie v zóne Eurovea 2 a jej širšom okolí. Výsledkom toho má byť aj pokračovanie prípravy vybudovania centrálneho mestského električkového okruhu v trase Šafárikovo námestie, Pribinova, Košická s napojením na ružinovskú radiálu a Trnavské mýto.

Primátor Bratislavy Matúš Vallo v marci zdôraznil, že je potrebné pripraviť funkčné dopravné riešenie celého "prudko sa rozvíjajúceho územia", kde električka bude nosným prvkom.

SkryťVypnúť reklamu

"Riešenie dopravy, najmä vybudovanie električkových tratí v zónach Chalupkova a Pribinova je vysokou prioritou mesta. Vytvárame pracovnú skupinu, budeme jej členom. Skupina musí tieto dopravné riešenia so všetkými, ktorí v tejto zóne stavajú, respektíve budú stavať, koordinovať," povedal pre TASR hovorca Bratislavy Peter Bubla.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Ako zvládnuť podnikanie, rodinu aj voľný čas bez kompromisov?
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme
  3. Ako pripraviť motorku na sezónu: Rady pre bezpečnú jazdu
  4. Začínal s jednou Feliciou, dnes vozí manažérov z celého sveta
  5. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  6. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  7. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  2. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  3. Na Marka oharka do jarka
  4. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  8. Kalamita v Markovej spracovaná v súlade so zákonom
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 16 651
  2. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 10 973
  3. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 608
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 345
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 190
  6. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie 2 916
  7. Elektrické autá v zahraničí: poplatky za nabíjanie a diaľnice 2 650
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 2 449
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Po Trumpovom ohlásení ciel začali burzy padať.

V akej fáze sa trhy nachádzajú a v čom sú rozdiely s finančnou krízou.


9
Peter Tkačenko.

Fico môže Danka buď upratať, alebo ignorovať.


13
Akciové trhy prudko klesajú.

Pohľad na portfóliá investorov nepotešia.


147
Oslavy 80. výročia oslobodenia Bratislavy na Slavíne.

Čo je Slavín a kto všetko sa tam zišiel?


74
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 105 667
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 282
  3. Rado Surovka: Raši dostal padáka 69 767
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 627
  5. Martin Ondráš: Piate ohnisko nákazy SLAK - skutočná pravda 19 670
  6. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 10 619
  7. Radko Mačuha: Vládna koalícia si začala dávať úplatky priamo v parlamente. 9 721
  8. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 9 084
  1. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  2. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  3. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
  4. Tupou Ceruzou: Transakčná daň
  5. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  6. Marcel Rebro: Slovenské drony na ukrajinskom nebi
  7. Věra Tepličková: Nie je nad to, mať na verejnosti dobrých priateľov
  8. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku.
SkryťZatvoriť reklamu