SME

Obnova Karloveskej električkovej radiály sa začne v lete

Mesto musí vyhodnotiť aj ponuku vylúčenej firmy v prípade obnovy električkovej trate.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA))

BRATISLAVA. Mesto Bratislava už pozná ďalší postup v prípade plánovanej opravy Karlovesko-dúbravskej električkovej radiály v Bratislave.

V piatok (26. 4.) totiž komisia otvorila cenovú ponuku predtým vylúčeného uchádzača zo súťaže.

"Cenová ponuka vylúčeného uchádzača bola vyššia. Výsledok verejného obstarávania je teda ten, že víťazom súťaže je pôvodne vybrané konzorcium firiem (DK Radiála TSS Grade)," povedal hovorca Bratislavy Peter Bubla.

Začne sa cez letné prázdniny

Tento výsledok musí ešte prejsť kontrolou na ministerstve dopravy a Úrade pre verejné obstarávanie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Následne môžeme pristúpiť k podpisu zmluvy s víťazom a spustiť všetky procesy potrené na začatie rekonštrukcie. Urobíme všetky kroky, aby sa s rekonštrukciou začalo čo najskôr," podotkol Bubla.

Primátor Bratislavy Matúš Vallo začiatkom roka informoval, že stavebné práce plánujú spustiť začiatkom letných prázdnin, presný čas uviesť zatiaľ nevedel.

Hodnotenie ponuky od vylúčenej firmy

Hlavné mesto však muselo znovu posúdiť ponuky v súťaži na modernizáciu trate.

Primátor v apríli spresnil, že to vyplýva z rozhodnutia Úradu pre verejné obstarávanie, ktorý pri vyhodnocovaní procesu verejnej súťaže organizovanej predchádzajúcim vedením mesta napadol vylúčenie jedného z uchádzačov.

"Musíme rozhodnutie Úradu pre verejné obstarávanie akceptovať a vyhodnotiť aj ponuku od vylúčenej firmy. Pokiaľ by tento uchádzač dal lepšiu ponuku ako súčasný víťaz, museli by sme začať prakticky odznovu a pripravovať zmluvu aj celý projekt rekonštrukcie s týmto novým dodávateľom," uviedol nedávno Vallo.

SkryťVypnúť reklamu

Rozpočet 56 miliónov eur

Mesto na dlhoočakávanú rekonštrukciu Karlovesko-dúbravskej radiály vyčlenilo v rozpočte na tento rok viac ako 56 miliónov eur. Rekonštrukciu musí stihnúť do konca roka 2023.

Týkať sa bude úseku električkovej trate od tunela pod Hradom po križovatku ulíc M. Sch. Trnavského a Hanulova v Dúbravke. Od tejto časti po jej koniec na ulici Pri kríži sa trať modernizovala v roku 2014.

Podľa zámeru sa má kompletne vymeniť električkový zvršok aj spodok, spolu s odvodnením. Obnoviť sa majú aj nástupištia. Celkové náklady na rekonštrukciu radiály sa odhadovali približne na 67 miliónov eur.

Mesto bude modernizáciu financovať pomocou eurofondov, ktoré pokryjú 85 percent nákladov, päť percent má hradiť mesto, desať percent štát.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  2. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  3. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  4. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  5. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže
  6. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  1. Chcete dokonalé zuby? Čo vám reklamy nepovedia
  2. Čo našli Strýco Filip a Miško Páleník v kuchyni Milana bez mapy?
  3. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  4. Závod Carpathia v Prievidzi oslavuje jubileum
  5. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  6. Štartuje prvý ročník Fjällräven Campfire Česko a Slovensko
  7. Katarína Brychtová: Každý nový začiatok je dobrý
  8. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  1. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 71 075
  2. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 20 248
  3. Kondičný tréner: Ubolený zo sedavého zamestnania? Toto pomôže 9 903
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 443
  5. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 7 464
  6. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 5 179
  7. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 5 085
  8. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 4 171
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Rado Surovka: Raši dostal padáka 80 366
  2. Radko Mačuha: Najprv si prišli po Šimečku. 79 529
  3. Matej Galo: Záhady o pôvode slintačky a krívačky odhalené 68 261
  4. Rado Surovka: Ficove Amater Airlines dopravili na Slovensko slintačku 20 835
  5. Miroslav Daniš: Pec nám spadla, pec nám spadla, ktože nám ju postaví 15 275
  6. Otilia Horrocks: Odporné, príšerné, drzé, nechutné 11 904
  7. Juraj Kumičák: ...radšej choďte kravy pásť... 10 419
  8. Viktor Pamula: S Ruskom na večné časy a nikdy inak 8 758
  1. INESS: Ekonomika Ruska a tri vojnové roky
  2. Věra Tepličková: Býky za vlasť padajú, gule nám tu chýbajú
  3. Radko Mačuha: Slavín nieje Slovenská socha Slobody.
  4. Tupou Ceruzou: Businessman
  5. Marcel Rebro: Rusi bombardujú energetickú infraštruktúru, Slováci elektrifikujú ukrajinské zákopy
  6. Radko Mačuha: Fico a Neveriaci Tomáš.
  7. Jiří Ščobák: Investovanie vs. hazard: Aké hry hráme? Kedy hazardujeme, namiesto toho, aby sme investovali?
  8. Věra Tepličková: Spevy sobotné alebo Vybrala sa Martina na púť priamo do Ríma
SkryťZatvoriť reklamu