BRATISLAVA. Ľudia z Bratislavy i okolia začali viac využívať vlaky na cestu do práce či do školy.
V nových linkách zo Senca a Trnavy železnice narátali 2 500 až 3 000 cestujúcich denne. Spoje podľa železníc meškali v priemere pár minút. Ak však spoj vypadne, alebo zostane stáť, cestujúci majú problém prísť do práce načas.

"Priemerné meškanie z celkovo 1 214 vypravených bratislavských vlakov za mesiac september bolo 3,5 minúty, 82 percent vlakov príde do cieľovej stanice podľa grafikonu s maximálnym meškaním päť minút," informovala Železničná spoločnosť Slovensko.
Hneď na druhý deň po publikovaní tlačovej správy ranný vlak zo Senca do Petržalky uviazol vo Vrakuni a meškal viac ako hodinu
"Dôvodom bola porucha výhybky," povedal hovorca Železničnej spoločnosti Tomáš Kováč. "Akékoľvek zabezpečovanie náhradnej autobusovej dopravy by trvalo dlhšie ako predpokladaná oprava," tvrdil.
Podľa Martina Fundárka zo združenia Lepšia doprava je dopravca v takomto prípade povinný zabezpečiť náhradnú dopravu cestujúcich.