SME
Piatok, 7. október, 2022 | Meniny má Eliška

Projekt obnovy radiály v Karlovej Vsi brzdí problematické vyhodnocovanie súťaže

Hlavné mesto potvrdilo, že vyhodnotenie ponúk prebieha od konca januára tohto roku.

Električková radiála v Karlovej Vsi.Električková radiála v Karlovej Vsi. (Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Kedy sa začne rekonštruovať Karlovesko-dúbravská električková radiála nie je stále známe. Súťaž, vyhlásená v lete 2017, sa "zasekla" pri vyhodnocovaní ponúk.

Hlavné mesto potvrdilo, že vyhodnotenie ponúk prebieha od konca januára tohto roku. "Počas tohto procesu bola podaná námietka na Úrad pre verejné obstarávanie (ÚVO). Úrad námietku zamietol, hlavné mesto sa odvolalo a v súčasnosti prebieha odvolacie konanie na Rade ÚVO," tlmočila informácie z bratislavského magistrátu hovorkyňa mesta Zuzana Onufer.

SkryťVypnúť reklamu

Konanie o námietkach potvrdil aj samotný ÚVO. "Vo veci námietok jedného z uchádzačov rozhodol ÚVO dňa 1. augusta 2018. Proti predmetnému rozhodnutiu eviduje úrad dve odvolania zo strany účastníkov konania," informovala hovorkyňa ÚVO Janka Zvončeková.

Magistrát upozorňuje, že vzhľadom na aktuálnu situáciu je celý projekt stále v procese verejného obstarávania na zhotoviteľa stavby. "Lehoty tohto procesu mesto nevie ovplyvniť, záleží to od správania sa uchádzačov," dodali z radnice. Mesto v polovici júna predĺžilo lehotu viazanosti ponúk uchádzačov až do 31. októbra.

Rekonštrukcia Karlovesko-dúbravskej radiály sa bude týkať úseku električkovej trate od tunela pod Hradom po križovatku ulíc M. Sch. Trnavského a Hanulova v Dúbravke. Od tejto časti po jej koniec na ulici Pri kríži sa trať modernizovala v roku 2014. Podľa zámeru sa má kompletne vymeniť električkový zvršok aj spodok spolu s odvodnením. Obnoviť sa majú aj nástupištia. Celkové náklady na rekonštrukciu radiály môžu dosiahnuť sumu približne 67 miliónov eur. Mesto bude modernizáciu financovať pomocou eurofondov, ktoré pokryjú 85 percent nákladov, päť percent má hradiť mesto, desať percent štát.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Slováci a peniaze: Na čo sporíme a koľko investujeme?
  2. Kedysi boli takéto šóry na práčku PHILCO. Dnes ju môžete VYHRAŤ!
  3. Náklady na domácnosť pomôže ušetriť aj kompostér FoodCycler
  4. Dizajnový krb či krbové kachle? Šetriť dokážu obe
  5. Láka na dvadsať kilometrov pláží. Varadero má aj ďalšie tromfy
  6. S Alžbetou II. odchádza aj kus osobných dejín Britov
  7. Nakúpte pre seba aj pre ľudí, ktorí potrebujú pomoc
  8. Putinovi hackeri, biznis s krytmi a špekulácie s energiami
  1. Dizajnový krb či krbové kachle? Šetriť dokážu obe
  2. Láka na dvadsať kilometrov pláží. Varadero má aj ďalšie tromfy
  3. Biometricky presné progresívne okuliarové šošovky Rodenstock
  4. S Alžbetou II. odchádza aj kus osobných dejín Britov
  5. Kedysi boli takéto šóry na práčku PHILCO. Dnes ju môžete VYHRAŤ!
  6. 8 najčastejších problémov ústnej dutiny a zubov
  7. Nakúpte pre seba aj pre ľudí, ktorí potrebujú pomoc
  8. Riešenie Atosu zachraňuje životy
  1. Hasič vyrába knedle. Denne ich uvarí tisíc a má vypredané 22 055
  2. Digitálne predplatné SME.sk so zľavou až -52% 7 852
  3. Notebook s dvomi obrazovkami. Ako dlho si naň budete zvykať? 7 118
  4. Nakupovať viac ovocia a zeleniny sa oplatí každý deň 6 015
  5. Dôležitosť duševnej pohody 5 091
  6. Púštne kráľovstvo: Prečo by ste mali navštíviť Jordánsko? 5 040
  7. Láka na dvadsať kilometrov pláží. Varadero má aj ďalšie tromfy 3 606
  8. Dochádzate do Bratislavy? Auto nechajte doma 3 226
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Blogy SME

  1. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  2. Oskar Kaman: Ako magistrát (ne)získal 1,6 milióna eur do rozpočtu
  3. Michal Feik: Zmena klímy v mestách. Výsledky prieskumu obyvateľov
  4. Martin Gajdoš: Prečo sa o trhovisko na Žilinskej oplatí bojovať?
  5. Róbert Thomas: Budíček! Vstávajte, prišli smetiari
  6. Jozef Drahovský: Priechod na druhý svet je v Bratislave
  7. Martina Hilbertová: Márnivé dcéry z Bratislavy: Novomestská parkovacia: Firma bez kontroly, ktorá nepodnikala, iba míňala
  8. Post Bellum SK: Kaviarne: dobrá adresa, politika aj štamgasti
  1. Matúš Lazúr: Koľko rôznych "dedečkov" s platmi ako minister živíme z našich daní v rôznych organizáciách napojených na štátne peniaze ? 6 307
  2. Jana Melišová: 💝 Keď sa chce, tak sa dá 5 339
  3. Ján Valchár: Gratulujeme, 60.000. A ruské tanky dostávajú defekty. 4 940
  4. Ján Valchár: Keď už aj propagandisti plačú... 4 268
  5. Ľuboš Vodička: Krvavá streda v Prešporku 4 076
  6. Post Bellum SK: Bola smrť tisícov vojakov na Dukle nezmyselnou? 3 813
  7. Matúš Lazúr: Na retardovaných vodičov platia len retardéry. Pri zastávkach MHD najlepšie také že pri 60-tke im rovno utrhne nápravu. 2 881
  8. Jozef Černek: Smutná pozvánka pre pani prezidentku 2 867
  1. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 48. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 3/3 - rok 1928
  2. Jiří Ščobák: Co konkrétního se hovoří o finanční gramotnosti na Slovensku?
  3. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Ľudia nosia vo vreckách nože a ešte sa tým chvastajú.
  4. Jiří Ščobák: Plaval jsem přes Dunaj a byla to brnkačka!
  5. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 47. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 2/3 - rok 1927
  6. Jiří Ščobák: Energie a plyn: Zvládneme túto zimu v poriadku? Prečo je dôležité, aby trh s plynom fungoval ako celok? Odporučili by ste fixovať ceny energií?
  7. Jiří Ščobák: Ako sa nedať podviesť v online svete? (pustite/dajte prečítať aj svojim rodičom!)
  8. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 46. - Arktída - Hubert Wilkins a Detroitská arktická expedícia 1/3 - rok 1926
SkryťZatvoriť reklamu