BRATISLAVA. Už desať rokov fungujú v bratislavskej hromadnej doprave SMS lístky. V posledných mesiacoch sa viacerým ľuďom pri použití SMS lístka stalo, že im správa meškala aj niekoľko hodín.
Ak sa rozhodli napriek tomu cestovať, oficiálne to bolo načierno a v prípade stretnutia s revízormi sa to skončilo problémami.
„Dá sa toto nejako niekde reklamovať? Keď si človek kúpi lístok o 16.59 hod., tak o 17.43 hod. mu je asi nanič?“ pýtala sa mladá žena v jednej skupine na sociálnej sieti.

Problém mali aj ďalší cestujúci. Často ho riešili tak, že poslali ďalšiu správu a potom im prišli naraz dva lístky.
A to aj oveľa neskôr, keď už ich nepotrebovali.
Cestuje sa len s lístkom
„Dopravný podnik nezaznamenáva problémy so službou SMS cestovný lístok,“ povedala hovorkyňa mestského podniku Adriana Volfová. Trvá na tom, že cestujúci bez platného lístka nemôže nastúpiť do vozidla MHD. Revízori v tomto prípade výnimky nepoznajú a prichytení cestujúci musia platiť pokutu.