SME

Oprava električkovej trate v Karlovej Vsi mešká

Stále nie je známy termín obnovy Karlovovesko-dúbravskej električkovej radiály.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SME - GABRIEL KUCHTA)

BRATISLAVA. Stále nie je známe, kedy sa začne rekonštruovať Karlovovesko-dúbravská električková radiála.

Mestská časť Karlova Ves očakávala spustenie prvej etapy prác v júli, zatiaľ sa však práce nezačali. Magistrát uviedol, že zatiaľ prebieha vyhodnotenie ponúk záujemcov na zhotoviteľa tejto stavby. Súťaž bola spustená v auguste 2017.

Po ukončení procesu verejného obstarávania a jeho odsúhlasení ministerstvom dopravy a Úradom pre verejné obstarávanie (ÚVO) sa podpíše zmluva a začnú sa stavebné práce. Mesto však neuviedlo, kedy ich spustenie očakáva a či to bude ešte pred novembrovými komunálnymi voľbami.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Karlova Ves avizovala spustenie prvej etapy rekonštrukcie v júli a odvolávala sa na projektovú dokumentáciu. V máji upozornila, že nie sú známe obchádzkové trasy a náhradná hromadná doprava v čase výluky električiek.

"Z magistrátu sme odpovede nedostali. Dodnes verejnosti nepredstavil ani projekt rekonštrukcie tejto trate, hoci ho na to Karlova Ves niekoľkokrát vyzvala," uviedla mestská časť.

Primátor Ivo Nesrovnal karlovoveskú starostku Danu Čahojovú vyzval, nech prestane šíriť poplašné a falošné správy a zneisťovať ľudí. Zároveň deklaroval, že bratislavských starostov pravidelne informujú, v akom stave je tento projekt.

Celkové náklady na rekonštrukciu radiály môžu dosiahnuť sumu približne 67 miliónov eur. Rekonštruovať sa má úsek električkovej trate od tunela pod Hradom po križovatku ulíc M. Sch. Trnavského a Hanulova v Dúbravke. Od tejto časti po jej koniec na ulici Pri kríži sa trať modernizovala v roku 2014.

SkryťVypnúť reklamu

Podľa zámeru sa má kompletne vymeniť električkový zvršok aj spodok spolu s odvodnením. Obnoviť sa majú aj nástupištia. Mesto bude túto modernizáciu financovať pomocou eurofondov, päť percent má hradiť mesto, desať percent štát a 85 percent EÚ.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  5. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  6. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  7. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  8. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  1. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné?
  2. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  3. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  4. Takto má vyzerať dostupný biznis notebook
  5. Tajomstvo najšťastnejších krajín sveta
  6. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  7. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  8. Kaufland pozýva na letnú oslavu plnú farieb: príde Tina aj Kali
  1. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 6 331
  2. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 5 310
  3. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 530
  4. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 3 250
  5. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 2 697
  6. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých 2 556
  7. Prečo sú dovolenky na obrích výletných lodiach lacné? 2 441
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 1 679
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
  1. Post Bellum SK: Oslobodenie Bratislavy – boj za cenu stoviek životov
  2. Ľuboš Vodička: Bratislavský Robinson Karl Jetting
  3. Juraj Mravec: Projekt Nového Lida nereflektuje záujmy Petržalky
  4. Pavol Pálfy: Úradná tabuľa - zákonná povinnosť alebo služba pre občana?
  5. Danica Chames: Zbláznili sa, šli na dovolenku do Bratislavy
  6. Radko Mačuha: Sídlisko, kvôli ktorému bolo zbúrané podhradie. ( cyklus bratislavská krutosť)
  7. Ján Roháč: Čo nám ukázali cyklopruhy na Vajanského?
  8. Michal Drotován: Môže byť Bratislava 15-minútové mesto?
  1. Ivan Čáni: Všetci držme huby a nechajme Roberta Fica pracovať! Lebo len on JEDINÝ vie, čo je najlepšie. 25 890
  2. Janka Bittó Cigániková: Cirkev na gynekológii? Žiaľ, Cigániková nepreháňala 17 912
  3. Michael Achberger: Prestaňte držať diéty! Týchto 7 návykov vám predĺžia život aj zlepšia postavu 17 003
  4. Dušan Koniar: V roku 1989 mala ČSSR 3315 vlastných tankov 6 256
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú. 6 190
  6. Vladimír Bojničan: Z Devína sa stáva festival kléro-fašistických príšer 4 719
  7. Janka Bittó Cigániková: Zdravotníctvo má liečiť, nie financovať cirkev 4 533
  8. Otilia Horrocks: Tzv. lokálpatrioti ukázali občanom prostredník. 4 375
  1. Roman Kebísek: Kuzmány, Radlinský, Štúr, Pauliny-Tóth chceli ruštinu ako spoločný jazyk Slovanov
  2. Post Bellum SK: Nicholas Winton zomrel pred desiatimi rokmi. Jeho príbeh zostáva inšpiráciou dodnes
  3. Roman Kebísek: Britka objavila hrob Adele Harms, modelky maliara Schieleho
  4. Věra Tepličková: Čím väčšia škola, tým lepšie výsledky...
  5. Radko Mačuha: Auto pre ministerku Šimkovičovú.
  6. Věra Tepličková: Šok v Martine alebo Alimachalala a 40 lúpežníkov(voľné pokračovanie Šoku v Levoči a Šoku v Bratislave)
  7. Radko Mačuha: Prezident bol v SNG podporiť kolabujúci rezort Šimkovičovej
  8. Věra Tepličková: Tri čisté okresy? Volám po vyvodení zodpovednosti!
SkryťZatvoriť reklamu