SME
Sobota, 31. júl, 2021 | Meniny má IgnácKrížovkyKrížovky
PREŠPORSKÉ DESATORO

Kubuš: Hlavná stanica je pre návštevníkov silná facka

O vzťahu k Bratislave hovorí cestovateľ Tomáš Kubuš.

Tomáš Kubuš.Tomáš Kubuš. (Zdroj: Archív. T.K.)

V rubrike Prešporské desatoro odpovedajú zaujímaví Bratislavčania na rovnakých 10 otázok.

1. Niekto Bratislavu vníma ako krásavicu na Dunaji, iný ako predmestie Viedne a niekto zas ako špinavú dieru s neochotnými ľuďmi. Čím je pre vás?

„Pre mňa je Bratislava pekným a príjemným miestom na život. Obľúbil som si ju krátko po tom, ako som sa do nej pred viac než siedmimi rokmi prisťahoval.

Kým som ju nepoznal, nevedel som, ako môže zaujať, ale stačila chvíľka a je to miesto, kde veľmi rád trávim čas a objavujem ho.“

SkryťVypnúť reklamu

2. Čo na dnešnom Prešporku zbožňujete?

Prečítajte si tiež: Je tu miesto pre každého, kto sa tu vie cítiť doma Čítajte 

„Páči sa mi Staré Mesto a mnohé jeho zákutia, takisto Ružinov a aj to, ako ožilo nábrežie Dunaja.

Páči sa mi aj dynamika mesta, nové podniky, reštaurácie, že streetfood už nie je ani tu neznámym pojmom, a že sa tu neustále niečo deje. Čo človek hľadá, to tu nájde.“

3. A čo naopak na ňom z duše nenávidíte?

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5FA5 na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M5FA5 na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť. Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Bratislava

Inzercia - Tlačové správy

  1. Jeden deň na Bratislavu nestačí
  2. Motorkárska výstroj v lete: ako jazdiť aj v horúčavách?
  3. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021
  4. Vyberte sa na výlet s cyklobusom
  5. Work-life balance: Technológie pre život v rovnováhe
  6. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké?
  7. Čítajte SME.sk odomknuté a bez reklamy
  8. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky
  9. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach?
  10. Lenivý brunch s Muchom
  1. Motorkárska výstroj v lete: ako jazdiť aj v horúčavách?
  2. Košická štvrť je súčasťou odpadového experimentu.
  3. Kúpa vozidla cez inzerát či od malého predajcu je rizikovejšia
  4. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021
  5. Vyberte sa na výlet s cyklobusom
  6. Nepodceňujte rozmiestnenie zásuviek a vypínačov
  7. Hrotka: Sporiteľne ťahajú za kratší koniec. Musíme reagovať
  8. Slováci čoraz viac nakupujú pivo vo vratných fľašiach
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Work-life balance: Technológie pre život v rovnováhe
  1. Úchvatná Petra: Stovky rokov zabudnutá v jordánskej púšti 6 425
  2. Osviežujúci skúter legendárnej talianskej značky 4 475
  3. Túžite sa konečne zbaviť dioptrií, ale bráni vám v tom strach? 3 699
  4. Nová sála i námestie. Trnavské Mýto sa stane novým centrom 3 432
  5. Ako nájsť dobrý jogurt? Ak neobsahuje toto, ani ho nekupujte 3 344
  6. Najzelenšie nákupné centrum na Slovensku otvorí druhú etapu 3 232
  7. Prečo by ste si nemali odoprieť balenú bagetu? 3 159
  8. Ako dlho skladovať kukuricu a hrach, aby ostali sladké? 2 793
  9. Jeden deň na Bratislavu nestačí 2 663
  10. Dovolenka v Turecku: Skvelé hotely na leto 2021 2 659
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu